سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

یک پارک تفریحی با تم فانتزی از تیلور سوئیفت به خاطر نقض علامت تجاری ( لوگو) شکایت کرد.

آیا شما از علاقه مندان به تم پارک و همچنین تیلور  سوئیفت هستید؟ آیا شما اغلب آلبوم تیلور سویفت evermore و پارک تفریحی تم فانتزی evermore واقع در Pleasant Grove ، یوتا را اشتباه می گیرید؟ 

روز چهارشنبه ، 3 فوریه ، Pitchfork گزارش داد که تم پارک  Evermore Park مستقر در یوتا از تیلور سوئیفت به دلیل نقض لوگو  در آخرین آلبومش به نام evermore  شکایت کرده است. . این دادخواست ، که در 2 فوریه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در یوتا ثبت شد ،  خسارتهایی از جمله کلیه هزینه های حقوقی را درخواست می کند ، با این ادعا که آلبوم اخیر سوئیفت “منجر به سردرگمی مهمانان و تأثیر منفی بر جستجوی پارک در گوگل  شده است” و ادعا می شود ” طرح های تجاری پارک  را نقض کرده و در کاورهای آلبوم موسیقی  استفاده شده . ” جستجوی گذرا در گوگل نشان می دهد که پارک تفریحی در هنگام جستجوی “Evermore Utah” هنوز شماره یک هست. .

وکلای سوئیفت  این دادخواست را “بی اساس” می خوانند. در این نامه آمده است: “به زبان ساده ، تیم سوییفت مارک تجاریشما را نقض نکرده اند.” “تصور اینکه بین تم پارک شما و محصولات مرتبط و موسیقی خانم سوئیفت ممکن است سردرگمی وجود داشته باشد ، قابل تصور نیست.”

در ادامه این نامه ، کالاهای پارک Evermore ، که شامل “تخم های کوچک اژدها ، تکه های صنفی و یک مونتاژ اژدها کوچک” است ، ارائه می شود ، محصولاتی که مشابه محصولات فروخته شده در وب سایت  سوییفت نیست. سوئیفت و تیم او درخواست “متوقف کردن و قطع استفاده از لوگو EVERMORE” را رد می کنند ، پس نگران این نباشید که این آلبوم به زودی از سرویس پخش حذف شود. در حالی که ما نسبت به اوضاع و احوال صاحب مشاغل کوچک حساس هستیم ، اما احساس می کنیم که به جای یک دادخواست ، همکاری یا مجوز کسب  به نفع هر دو طرف خواهد بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا