سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپادانستنی و اطلاعات عمومیسبک زندگیمجله پزشکی و سلامت

وقتی گردو میخورید برای بدن شما چه اتفاقی می افتد.

آیا شما گردو را به سالادتان اضافه می کنید ، یا  خوردن آنها به تنهایی ، استفاده از گردو در رژیم غذایی می تواند فواید خارق العاده ای برای بدن شما داشته باشد که بسیاری از غذاها نمی توانند فواید آن را داشته باشند.

 

بنابراین ، هر روز که گردو می خورید ، انتظار چه چیزی را دارید؟ در اینجا 6 مورد را بررسی میکنیم.

1_ ممکن است علائم افسردگی کمتری را احساس کنید:

Walnuts in bowl

خوردن گردو با کاهش میزان افسردگی به ویژه در زنان ارتباط دارد. بر اساس داده های منتشر شده در مجله Nutrients ، میانگین افسردگی در میان مغزخواران (از جمله گردوخواران) در مقایسه با افرادی که از آنها استفاده نمی کنند ، کمتر بود.  

2_ ممکن است سلامت مغزی بهتری داشته باشید:

Assorted nuts in bowls

گردو سرشار از مواد مغذی خاصی است که از سلامت مغز پشتیبانی می کند ، از جمله اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه ، ویتامین E ، فولات و کاروتنوئیدها.

در یک مطالعه ، دانشجویان جوان دانشگاهی که هر روز به مدت 8 هفته 60 گرم گردو به آنها داده می شد ، در استدلال کلامی یا توانایی درک بهتر مفاهیم ارائه شده در کلمات بهبود یافته اند.

براساس مقاله منتشر شده در مجله تغذیه ، افزایش مصرف آجیل و به ویژه مصرف گردو باعث بهبود شناخت در افراد مسن شده و حتی ممکن است عوارض مرتبط با بیماری آلزایمر را به تأخیر بیندازد.  

3_ ممکن است کلسترول LDL (“بد”) کمتری داشته باشید:

خوردن گردو می تواند به افراد کمک کند التهاب کمتری را تجربه کنند و به نوبه خود ، احتمالاً به حمایت از سلامت قلب کمک کند. همچنین ، داده ها نشان می دهد که خوردن گردو منجر به کاهش بیشتر کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL – “بد”) در مقابل یک رژیم غذایی کنترل می شود.

4_ ممکن است روده سالمی داشته باشید:

میکروبیوم روده سالم برای سلامت کلی ضروری است. و اطلاعات منتشر شده در Nutrients نشان می دهد که خوردن روزانه گردو به مدت هشت هفته با میکروبیوم روده سالم ارتباط دارد. 

5 _ممکن است خطر ابتلا به سرطان کاهش دهد:

از آنجا که گردو می تواند یک میکروبیوتای روده سالم را پشتیبانی کند ، خوردن این مغزها همچنین می تواند سطح خاصی از محافظت در برابر سرطان روده بزرگ را فراهم کند.

و اطلاعات منتشر شده در مجله Frontiers in Nutrition نشان می دهد که خوردن گردو می تواند به از بین بردن پیوند چاقی و سرطان روده بزرگ کمک کند و بنابراین در کاهش خطر سرطان روده بزرگ نیز نقش دارد.

6 _ممکن است خطر دیابت کاهش دهد:

دیابت بیماری است که بیش از 34 میلیون آمریکایی را درگیر می کند. و داده ها نشان می دهد افرادی که گردو می خورند در مقایسه با کسانی که نمیخورند کمتر در معرض خطر دیابت ، قند خون ناشتا و هموگلوبین A1c قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا