سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

انتقاد شدید از کایلی جنر در فضای مجازی

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی کایلی جنر را مسخره می کنند که از فالوورهایش  خواسته که به میکاپ آرتیستش که تصادف کرده کمک مالی کنند. 

گزارش شده است که جنر ، 23 ساله ، روز پنجشنبه یک لینک را به اشتراک گذاشت که طرفدارانش را ترغیب می کرد به میکاپ آرتیستش کمک کنند.   این لینک که توسط خانواده ساموئل راودا ، میکاپ آرتیست جنر ایجاد شده بود مشخص بود آنها به 60 هزار دلار پول برای عمل جراحی سنگین راودا نیاز دارند.  

جنر یک عکس از او گذاشت و فالوورهایش را تشویق کرد تا به او کمک کنند و نوشت : باشد که خداوند مراقب شما باشد و از شما محافظت کند ، این بودجه را تامین کنید. 

هدف مالی کمک به راودا قبلاً 60،000 دلار تعیین شده بود ، اما از این مقدار پیشی گرفته و با هدف جدید 120،000 دلار به روز شده است.

همین موضوع باعث شده تا کایلی جنر با داشتن ثروت 900 میلیون دلاری و درآمد تقریبی روزانه 450 هزار دلار تحت انتقاد کاربران قرار بگیرد که چرا در این ماجرا از مردم کمک خواسته است. 

با این حال ، منتقدان آنلاین جنر را به دلیل تعیین میلیاردر سابق وی توسط فوربس ، صفر کردند. اگرچه رسانه خبری کسب و کار ارزش 10 رقمی مغول زیبایی را در ماه مه لغو کرد ، اما کاربران شبکه های اجتماعی هنوز خیلی سریع گفتند که فکر می کنند کمک مالی او بسیار کم است.

دیگر کاربران شبکه های اجتماعی از جنر به دلیل هزینه های زیاد او  در خرید وسایل ، مهمانی ها و تعطیلات برای خودش ، استورمی وبستر دختر 3 ساله  اش و اعضای خانواده کارداشیان-جنر انتقاد کردند.

در حالی که جنر بسیار ثروتمند است ، اما معیار دقیق درآمد و دارایی خالص  او مشخص نیست ، زیرا ستاره این اطلاعات را در دسترس عموم قرار نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا