سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار حوادث

جنازه پسر نوجوان که برای قرار بیرون رفته بود پیدا شد

سه روز پس از گزارش ناپدید شدن یک نوجوان اهل آرکانزاس جسد او با گلوله‌ای که به او شلیک شده بود در جنگلی در می سی سی پی پیدا شد. به نقل از اداره پلیس ممفیس غربی و اداره کلانتر شهرستان یالوبوشا، جسد فردریوس ویلسون 18 ساله در منطقه ای دورافتاده از جنگل ملی هالی اسپرینگز، اندکی پس از گزارش ناپدید شدنش در روز پنجم ماه مارس کشف شد.

مادر فردریوس، شرلی هاول، گفت او گفته بود که با همکلاسی اش قرار دارد اما بعد از اینکه او در روز یکشنبه تا دیر وقت به خانه باز نگشته بود، نگران شدم و بعد از آن فهمیدم او با شخص دیگری قرار داشته. شرلی در حساب فیسبوک خود نوشت پسرم نه دشمنی داشت و نه بچه مشکل سازی بود او کار می‌کرد، مدرسه می‌رفت و بازیش را انجام می‌داد او نمونه کامل یک پسر مامانی بود. بازرسان سیگنال تلفن فردریوس را در نزدیکی جنگل در شهرستان یالوبوشا ردیابی کردند، اما جسد او تا 8 مارس و زمانی که یک کارمند خدمات جنگلداری ایالات متحده که در حوالی جاده شهری 243 او را پیدا کرد، مفقود شده بود.

جرمین گوچ، کلانتر شهرستان یالوبوشا، به فاکس 13 گفت: ما سه شنبه شب بیش از شش ساعت منطقه را جستجو کردیم اما موفق نشدیم. در حالی که مقامات علت یا نحوه مرگ فردریوس را فاش نکرده اند هاول گفت که به او اطلاع داده شده که پسرش با گلوله زخمی شده است. طبق گزارش هاول فردریوس در آخرین شبی که او دیده شد در یک فیلم امنیتی با یک زن در یک مک دونالد در غرب ممفیس مشاهده شد. به گزارش فاکس 13، کلانتر گوچ گفت: متأسفانه، این نتیجه ای که ما می خواستیم نبود، ما این تحقیقات را ادامه خواهیم داد تا قاتل را پیدا و برای خانواده مقتول چندین جواب و عدالت را بیابیم دعای های ما برای این خانواده است. فردریوس یک دانش‌آموز ارشد در دبیرستان آکادمی وست ممفیس بود که این دبیرستان هفته گذشته نیز بیانیه‌ای در سوگ مرگ او منتشر کرد و گفت: فردریوس کلاس درس را با لبخندش روشن می‌کرد و مهربانی و شخصیت مغناطیسی او باعث تحسین دانش‌آموزان و کارمندان مدرسه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا