سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دیور همکاری اش با «تراویس اسکات» را بعد از فاجعه Astroworld به تعویق انداخت.

دیور Dior می‌گوید همکاری اش با تراویس اسکات را  پس از فاجعه‌ای که در کنسرتش رخ داد که منجر به کشته شدن 10 نفر شد، متوقف خواهد شد.

در طول هفته مد پاریس در ماه ژوئن، این خانه مد لوکس درباره همکاریش بین رپر 30 ساله  و مدیر خلاق دیور، کیم جونز، که قرار بود در ژانویه منتشر شود، صحبت کرد.

در 28 دسامبر، سخنگوی دیور به E! News گفت:  “به احترام همه کسانی که تحت تاثیر اتفاق غم انگیز در Astroworld قرار گرفته اند، دیور تصمیم گرفته تا عرضه محصولات همکاری اش با تراویس اسکات با نام کاکتوس جک را به تعویق بیاندازد.”

یک منبع آگاه به ان‌بی‌سی نیوز گفت که دیور و تراویس اسکات با هم  تصمیم گرفتند تا کالکشن جدید را که قراره در 22 ژانویه عرضه شود، به تعویق بیاندازند.

در تاریخ 5 نوامبر در کنسرت تراویس در زادگاهش هیوستون به دلیل ازدحام جمعیت فاجعه ای رخ داد که 10 نفر از شرکت کنندگان در کنسرت جان باختند.

از زمان وقوع این فاجعه،  شرکت نوشیدنی Anheuser-Busch اعلام کرد که خط تولید تراویس Cacti از هارد سلتزرها متوقف شده و نایک هم بیانیه ای مبنی بر تعویق عرضه کفش Air Max 1 x Cactus Jack با همکاری تراویس را منتشر کرد. طبق گزارش Variety، تراویس نیز از لیست حضور در کنسرت کواچلا 2022  هم حذف شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا