سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

خواستگاری از کیم کارداشیان توسط افراد مقام دار، میلیاردرها و A-listers در دوره طلاقش.

Page Six فاش کرد که کیم کارداشیان بعد از جدایی از کانیه وست ، عنوان “شایسته ترین زن مجرد میلیاردر” را کسب می کند.

یک منبع گفت: ”  از اعضای خانواده سلطنتی گرفته تا بازیگران A-list و ورزشکاران و مدیرعامل های میلیاردر  می خواهند با او ارتباط برقرار کنند. . 

اگرچه کارداشیان ، 40 ساله ، تحت تأثیر گزینه های دوست یابی قرار گرفته است ، اما به ما گفته می شود که مادری که “به زودی” مجرد خواهد شد “الان به دنبال کسی نیست”.

یک منبع گفت: “او به دنبال چیزی نیست بلکه ذهن بازش را حفظ می کند.”

 در حالی که قبل از این منبعی به ما گفته بود که شوهر سابق کارداشیان ، کانیه وست ، می خواهد در فصل بعدی زندگیش با “یک هنرمند” قرار ملاقات بگذارد اما کیم ستاره “Keeping Up With the Kardashians” به دنبال کسی نیست.

یک فرد نزدیک گفت که کیم ترجیح می دهد رابطه بعدی اش فقط “به صورت ارگانیک” اتفاق بیفتد ، اگرچه ویژگی های خاصی از شریک بعدی اش می خواهد.

یک منبع گفت: “ویژگی های مهم برای او فردی است که برای خانواده ارزش قائل است ، حامی ، شوخ عاشق و سخت کوش باشد و از کارهای ساده لذت ببرد.” “کسی که اول از همه به خانواده اهمیت بدهد زیرا او مادر چهار فرزند است.”

کارداشیان در ماه فوریه درخواست طلاق از وست 41 ساله را ارائه داد و احتمالاً حضانت مشترک دخترانش نورث 7 ساله و شیکاگو 3 ساله و پسرانش سنت 5 ساله و مزامیر 1 ساله را با کانیه مشترک خواهد بود.

در آخر هفته ، کارداشیان یکی از اولین شب های بیرون رفتنش را به عنوان یک زن مجرد گذراند. عکسهای او با مالوما ، خواننده کلمبیایی شایعاتی را برانگیخت ، اما چندین منبع به Page Six گفتند که این دو فقط “دوست” هستند.

یک منبع گفت: “شب گذشته در میامی شب خوش گذرانی بود.” “بیرون بودن احساس بسیار خوبی داشت و مطمئناً افرادی در تلاش بودند که جلب توجه کنند ، اما او هیچ توجهی به آن نمی کرد و فقط دوست داشت که یک شب مفرح را با دوستان قدیمی بگذراند.”

این منبع خودی بار دیگر تأکید کرد که کارداشیان “واقعاً روی بچه ها و کارهایش متمرکز شده است.

این منبع گفت: “او مطمئناً نمی خواهد که کسی برای توجه  با او باشد.”

در حالی که کارداشیان به آزادی تازه بدست آمده اش ادامه می دهد ، خواهر بزرگتر او ، کورتنی کارداشیان ، از رابطه با دوست پسرش تراویس بارکر لذت می برد.

یک منبع به ما گفت: “آنها بسیار عاشق هستند.” “رابطه آنها ابتدا بر اساس دوستی است ، پس چه کسی چنین چیزی را نمی خواهد؟”

منبع خودی اضافه کرد که کیم نیز “باید با کسی باشد که به عنوان بهترین دوستش باشد” او فعلا با کسی نیست.”

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا