سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گبوری سیدیبی قرار است اولین کارگردانی اش را انجام دهد.

گبوری سیدیبی اولین کارگردانی اش را با فیلم “Pale Horse” شروع می کند، یک  فیلم هیجانی روانشناختی متمرکز بر یک نویسنده  آفریقایی-آمریکایی  که با بیماری ام اس زندگی می کند.

این پروژه از طریق Gamechanger Films ساخته می شود، که بر روی پروژه های مربوط به زنان ، افراد رنگین پوست ، جامعه LGBTQ + و افراد معلول تمرکز دارد و در پاییز امسال تولید می شود.

درباره  زنی به نام نایا ، نویسنده معروف و منزوی که با ام اس زندگی می کند. وقتی او به یک مرد مرموز پناه می دهد ، زندگی او به طور غیر منتظره تغییر می کند.

سیدیبی در بیانیه ای گفت: “من خیلی خوشحالم که در اولین فیلمم با Gamechanger کار می کنم.” “این پروژه کاملاً برجسته است و شخصیت نایا بدبخت است!”

 

ستاره “Antebellum” اولین بار در “Precious” به کارگردانی لی دانیلز شروع به کار کرد ، که برای آن برنده جایزه Independent Spirit شد و نامزد گلدن گلوب و اسکار شد. او در ادامه به بازی در سریال تلویزیونی “امپایر” دانیلز و همچنین “داستان ترسناک آمریکایی” ساخته رایان مورفی پرداخت و همچنین یک یادداشت 2017 “این فقط چهره من است: سعی کنید خیره نشوید” را نوشت.

ریاست گاماچنگر را مدیر عامل شرکت افی تی براون بر عهده دارد. 

براون در بیانیه ای گفت: “داستان هایی مانند “Pale Horse”مدت زیادی است که در صنعت تفریحی به سر می برند و Gamechanger به تأمین مالی و تولید آنها اختصاص داده شده است: فیلم های سرگرم کننده که در داستان پردازی ، شخصیت ها و فیلمسازان تنوع ارائه می دهند …

“ما علاوه بر توسعه و تعهدات تولیدی ، قصد داریم روند تولید را از طریق کانال های اجتماعی و مشارکتی خود پاک کنیم ، پرده آنچه را که واقعاً برای ایجاد یک فیلم لازم است ، عقب بکشیم. ما می خواهیم مردم همه جوامع احساس کنند که درگیر این فرایند هستند و از آنها قدرت می گیرند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا