سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تریلر « Indiana Jones and the Dial of Destiny » با بازی هریسون فورد در حین سوپربول پخش شد

هریسون فورد با یک تریلر کاملا جدید برای فیلم آینده ایندیانا جونز آمد! روز یکشنبه، یک تریلر طولانی از قسمت پنجم این فرنچایز با عنوان،« Indiana Jones and the Dial of Destiny »  در جریان Super Bowl به نمایش درآمد.

باستان شناس افسانه ای برای یک قسمت اکشن آماده می شود که او را در حال سوار شدن بر اسب در یک رژه، نجات از هواپیمای در حال انفجار، و البته انجام عملیات می بینید.

در دسامبر، زمانی که لوکاس فیلمز نگاهی مختصر از فیلم را به طرفداران داد، طرفداران اولین نگاهی به ورژن‌ جوان‌تر – دیجیتالی شده – جونز داشتند.
به لطف فناوری مدرن، ایندی پیر خواهد شد. داستان این فیلم در سال 1944 اتفاق می‌افتد – حدود هشت سال پس از وقوع رویدادهای Raiders of the Lost Ark، دنباله ایندیانا جونز از تکنیک‌های پیری زدایی استفاده می‌کند تا فورد در یک قلعه با نازی‌ها مقابله کند.

در ماه سپتامبر، این بازیگر 80 ساله در جریان نمایشگاه D23، طرفدارانش را غافلگیر کرد، جایی که هنگام صحبت درباره بازگشت شخصیت نمادینش احساساتی شد.

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت در تاریخ 30 ژوئن 2023 در سینماها اکران می شود.

تریلر را از این جا تماشا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا