سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت شایعات رابطه عاشقانه با خواننده لیکه لی را رد کرد.

شایعات عاشقانه جدیدی شروع شده که به نظر می رسد که فقط شایعه هستند.  طبق گزارش ET  برد پیت بازیگر 58 ساله و خواننده سوئدی لیکه لی با هم رابطه عاشقانه ندارند.

منبعی به ET می‌گوید که لی، 35 ساله و پیت با هم رفت و آمد دارند اما این فقط به این دلیل که آنها در یک گروه دوستانه و همسایه هستند.

لی تنها یکی از سلبریتی هایی هست که شایعه شده پیت در گذشته با او در رابطه بوده است. آندرا دی هم قبلا به گمانه زنی ها مبنی بر رابطه اش با پیت واکنش نشان داد  و سال گذشته به ET گفت که این گزارش ها “خنده دار” هستند چون او حتی هرگز پیت را ندیده بود.

همچنین قبلا گزارش شده بود که آلیا شوکت بازیگر با برد پیت رابطه داشت.  اوایل این ماه، او درباره دوستیش با پیت و نظرش در مورد شایعات قرار ملاقات آنها صحبت کرد.

شوکت در مورد لحظه ترندشان در سال 2020 به نیویورکر گفت: « دوستی ما به همان سرعتی که اومد به همان سرعت هم رفت. “این اتفاق در دوران کرونا اتفاق افتاد، و من با آن تنها بودم. خیلی عجیب بود.

او همچنین گفت که پیت نمی‌دانست که این شایعات وجود دارد، و گفت: “او اصلاً از این موضوع خبر نداشت این خیلی خنده داره.. من  گفتم: “می دانید که همه فکر می کنند. ما با هم قرار می گذاریم؟ و او گفت “متاسفم. این اتفاق می افتد. اگر با من رفت و آمد کنی، این اتفاق می افتد.” او اصلاً از این موضوع اطلاعی نداشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا