سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

تیلور سویفت در فیلم آینده دیوید او راسل

وبسایت Collider روز سه شنبه گزارش داد ، تیلور سوئیفت فوق ستاره پاپ در فیلم آینده کارگردان David O. Russell انتخاب شده است. درباره پروژه مخفیانه که هنوز طرح آن را فاش نکرده است ، اطلاعات کمی در دست است. اما چهره های سرشناس بیشتری به بازیگران آن اضافه می شوند ، انتظار برای این فیلم تاریخی در حال افزایش است.

در واقع ، سوئیفت ، 31 ساله ، محبوب ترین مورد برای کارگردان “American Hustle” است: او به کریستین بیل ، مارگوت رابی ، رامی ملک ، جان دیوید واشنگتن ، زوی سالدانا ، آنیا تیلور-جوی ، کریس راک است. ، مایک مایرز ، رابرت دنیرو ، مایکل شانون ، تیموتی اولیفانت ، آندره ریزبرو ، ماتیاس شوئنارتس و الساندرو نیولا می پیوندد.

Collider گزارش داد ، اکانت خبری مشهور اینستاگرام Deuxmoi برای اولین بار گزارش داد که تیلور خواننده “Folklore” در این پروژه نقش دارد ، که توسط استودیوهای  20th Century و New Regency پشتیبانی می شود. هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست. 

آخرین فیلم راسل درام بیوگرافی “Joy” سال 2015 با بازی جنیفر لارنس و رابرت دنیرو بود و داستان یک کارآفرین تلویزیونی را روایت می کرد.

سوئیفت ، یازده بار برنده جایزه گرمی ، به تازگی در اقتباس لایو اکشن سال 2019 از موزیکال صحنه ای “گربه ها” به عنوان بومبالورینا ، یک زن گربه سان را نشان داده است.

 او همچنین در دو مستند 2020 نتفلیکس از زندگی او ، “Miss Americana” و “Folklore: The Long Pond Session Studio” که هم کارگردانی و هم تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشت، بازی کرد.

ماه گذشته ،سوئیفت با لباس عالی و لباس مجلسی شخصاً در مراسم جوایز BRIT با خواننده “Driver’s License” اولیویا رودریگو دیدار کرد.

نمایندگان سوئیفت و راسل هنوز اظهار نظر نکردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا