سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبارسبک زندگی

8 مکان مناسب برای تماشای آتش بازی در نیویورک.

8 مکان مناسب برای تماشای آتش بازی در نیویورک را در اینجا بررسی کنید.

1. پارک پل بروکلین:


وسایل پیک نیکتان را بگیرید و به پارک بروکلین بروید. این پارک محبوب در هر روزی از سال ، بخصوص در چهارم ژوئیه نظره ای ایده آل را ارائه می دهد که در آن خط افق و پل بروکلین زمینه ای زیبا برای آتش بازی است. کمی زود به آنجا بروید تا جایی را روی چمن ها یا یک نیمکت در تفرجگاه بروکلین واقع در بالای پارک پیدا کنید.

2. پارک واترمارک بار:


واترمارک بار که در بندر South Street Seaport واقع شده است ، درست در رودخانه East واقع شده است و بهترین پاتوق برای صرف شام و نوشیدنی در فضای باز است. برای اطمینان از اینکه می توانید نگاهی اجمالی به بازی آتش بازی داشته باشید ، از قبل اقدام به رزرو کنید. امسال آنها چندین پیشنهاد ویژه چهارم ژوئیه ارائه می دهند که شامل نوشیدنی برای جشن است. 

3. پارک پل فورنینو بروکلین:


اگر عصر چهارم ژوئیه ایده آل شما نوشیدن کوکتل است ، جایی بهتر از پارک پل فورنینو بروکلین وجود ندارد.  برای رفتن به این رستوران با یک پشت بام و تراس خیره کننده و  مشرف به رودخانه شرقی حتماً زود تر  اقدام به رزرو کنید.

4. 1 هتل بروکلین پل:


برای کسانی که به دنبال جشن تعطیلات مجلل هستند ،  اتاق را در 1 هتل بروکلین پل رزرو کنید. یک باغ و بار در فضای باز با مناظر پانوراما از افق منهتن که برای کوکتل های بی نظیر و لقمه های سبک ایده آل است. 

5. قایق سواری:


اگر تفریحی منحصر به فرد از چهارم ژوئیه در برنامه شما باشد ، کروز آتش بازی تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد. برای عکسهای اینستاگرامتان  مجسمه آزادی و خط افق منهتن خوبه ، یک جلیقه نجات و قایق را از قایق های Liberty Cruise یا Circle Line Cruises  اجاره کنید  تا شما را در امتداد رودخانه شرقی ببرند. 

6. پارک دومینو:


یک روز را در پارک دومینو سپری کنید و در آنجا فعالیتهای زیادی پیدا خواهید کرد تا قبل از شروع آتش بازی شما را مشغول کند. شما می توانید به راحتی روز را در این پارک ویلیامزبورگ با کاوش در مسیر پیاده روی مرتفع ، گرفتن یک وعده غذایی در Tacocina یا بررسی زمین بازی تازه ساخته شده که دارای ویژگی های خوبی است، بگذرانید.

7. پارک John River. Lindsay East River:


به امید جلوگیری از ازدحام جمعیت در این تعطیلات؟ برای یک تجربه خلوت تر ، به پارک John V. Lindsay East River در Lower East Side بروید. این پارک مستقیماً در ساحل دریا با چشم اندازهای هر دو پل منهتن و بروکلین واقع شده است. با مناطق باربیکیو و تفرجگاه های سبز ، می توانید روز را در اینجا منتظر بمانید و منتظر شروع نمایش باشید.

8. فضای در اسکله 17:


پرسنلتان را جمع کنید و به سمت چمنها در اسکله 17 بروید. این پشت بام سرگرم کننده و منحصر به فرد مناظر شگفت انگیزی از رودخانه شرقی در بندر South Street را ارائه می دهد. میهمانان می توانند یک “مینی چمن” رزرو کنند که برای هشت نفر مناسب باشد یا جایی در پاسیوی رستوران داشته باشد. یک منو ویژه آمریکایی و نوشیدنی ویژه چهارم ژوئیه و همچنین یک دی جی زنده در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا