سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

خیرآبادی: انتظار نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان در ترکیه را نداشتم

[ad_1]

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه گفت: انتظار چنین نتیجه ای را در قهرمانی جهان ترکیه نداشتیم.

جمشید خیرآبادی، مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در قهرمانی جهان نایب قهرمان شدیم که دور از انتظار بود.

وی گفت: دوره قبل در مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی جوانان پنجم و بزرگسالان سوم شدیم، این دوره با وجود این که کشتی گیران ۲ سال از مسابقات برون مرزی دور بودند و فرصت کمی برای آماده سازی کشتی گیران داشتیم، اما نتایج راضی کننده و فراتر از چیزی بود که تصور می کردیم.

خیرآبادی پیرامون این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی جهان با مشکل داوری نیز مواجه بودید، خاطرنشان کرد: ترکیه به دلیل میزبانی از شرایط داوری نیز به نفع خود استفاده می کرد، بنابراین اگر در برخی اوزان با ناداوری مواجه بودیم دور از انتظار نبود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای المپیک ناشنوایان دارید، گفت: المپیک فراتر از مسابقات جهانی است و برای حضور موفق در آن نیاز به یک برنامه ریزی منسجم و اردوهای منظم و پی در پی داریم، البته طی نشستی که با کادر فنی و رییس انجمن کشتی ناشنوایان داشتیم ۱۲ اردو تا زمان اعزام به المپیک پیش بینی کردیم که برای پیشبرد اهدافمان از همین الان باید کار را شروع کنیم.

وی افزود: برای این که بتوانیم در المپیک هم روی سکو قرار بگیریم باید امکانات و تجهیزات بهتری در اختیار کشتی گیران ناشنوا قرار بگیرد و سالن کشتی فدراسیون ناشنوایان بزرگ تر شود تا امکان اضافه کردن تشک های کشتی بیشتری در این سالن فراهم شود.

خیرآبادی در پایان ضمن تشکر از زحمات فدراسیون ناشنوایان برای افزایش ۳ برابری پاداش مدال آوران، اظهار کرد: امیدوارم این پاداش زودتر به مدال آوران ناشنوا تعلق بگیرد تا با انگیزه بهتری در المپیک برزیل حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا