سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سال ها پس از سریال گلپری، رابیا سویتورک دوباره همبازی نورگل یشیلچای شد!

رابیا سویتورک، یکی از نمایندگان مهم نسل جوان ترکیه، برای دومین بار با نامی باتجربه مانند نورگل یشیلچای در پروژه سریال تلویزیونی جدید همبازی می شود.

یکی از این پروژه ها سریال جدیدی به نام Mektup  (نامه) خواهد بود که مدتیه توسط Most Production با دقت آماده شده است.  رابیا سویتورک که در سریال Rabia Soytürk (به من بشنو) حضور بسیار موفقی داشت، پس از سریال Benim Adım Melek (اسم من ملک است) که از 3 سال پیش شروع به محبوب شدن کرد، پیشرفت زیادی داشته است.

این هنرپیشه که همچنان برای شخصیت اصلی یلدیز که در سریال درام «Mektup» بازی خواهد کرد، کلاس  رقص می‌گذراند، از اینکه به زودی با طرفدارانش در شبکه کانال دی دیدار می‌کند، هیجان‌زده است.

یکی دیگر از ستاره های زن مهم سریال «Mektup » که امره کیویلجیم و رابیا سویتورک در آن نقش های اصلی را ایفا می کنند، نورگل یشیلچای خواهد بود. کسانی که می دانند نورگل یشیلچای و رابیا سویترک در سریال گولپری با هم آشنا شده اند، نوستالژی جالبی را تجربه خواهند کرد.

سریال گلپری که در فصل 2018-2019 پخش شد و 30 قسمت به طول انجامید، یک تجربه مهم برای رابیا سویتورک بود. اکنون این فرصت برای نورگل یشیلچای و رابیا سویترک برای دومین بار در یک سریال به وجود آمده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا