سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بوراک اوزچیویت هم کمک کرد و هم خواست تا درس بگیرد!

بوراک اوزچوییت بازیگر  نقش اول سریال Kuruluş Osman (تاسیس عثمان) 4 فصله که بازی بسیار موفقی را اجرا می کند. این پروژه که حکایت از یک دوره مهم برای تاریخ ترکیه دارد، با موفقیت به راهش ادامه می دهد.

بوراک اوزچوییت با سریال Kuruluş Osman به مدت 4 سال در دستور کار قرار گرفته است. این بازیگر در روزهای اخیر با همکاری همسرش فاحریه اوجن در شبکه های اجتماعی مسئولیت مهمی را برای کمک به زلزله زدگان بر عهده گرفته است.

پس از وقوع دو فاجعه بزرگ زلزله در قهرمان‌مرعش در روز دوشنبه، 6 فوریه، از تلاش‌های امدادی بوراک اوزویچیت و فاحریه اوجن بسیار قدردانی شد.

بوراک اوزچیویت نیز از جمله نام هایی بود که در برنامه اهدایی که به طور مشترک از بسیاری از شبکه های تلویزیونی پخش شد شرکت کرد. این بازیگر گفت: من و همسرم از همان ابتدا سعی کردیم هر کاری که می توانیم انجام دهیم. ما همه کارهای لازم را، چه مادی و چه معنوی،انجام داده ایم.»

بوراک اوزچیویت اعلام کرد که تلاش های کمک رسانی از این پس ادامه خواهد داشت. این بازیگر با تاکید بر اینکه جمع شدن همه شبکه‌ها هم مهمه، گفت: فکر می‌کنیم بر این امر غلبه کنیم.

این بازیگر مشهور با بیان اینکه می‌خواهند زخم زلزله‌زدگان را مرهم بگذارند، گفت: فکر می‌کنم امیدوار باشیم. امیدوارم درس های خوبی بگیریم تا این اتفاق برای ما تکرار نشود.»

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا