سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

هیلی بالدوین شایعات بارداری را پس از اینکه همسرش جاستین بیبر عکسی با عنوان”مادر و پدر” به اشتراک گذاشت, رد کرد.

اینجا هیچ نوزادی نیست! هیلی بیبر شایعات بارداری را بعد از اینکه همسرش ، جاستین بیبر پستی منتشر کرد؛ رد کرد. 

جاستین خواننده ، 27 ساله ، روز دوشنبه ، 19 ژوئیه ، عکسی سیاه و سفید از خودش و همسرش با  عنوان ” پدر و مادر ” منتشر کرد که  باعث شد برخی طرفداران فکر کنند که قرار است پدر و مادر شوند.

یکی از کاربران پاسخ داد ، “صبر کنید چی؟ مامان و بابا ؟! ” طرفدار دوم گفت:بچه تو راهه ؟

هیلی ، 24 ساله ، سریع متوجه شد که کپشن به این معنی نیست که آنها به این زودی ها صاحب یک بچه کوچک می شوند.

او پاسخ داد : “من فکر می کنم شاید باید این کپشن را به * مامان و بابای سگ * تغییر دهی قبل از اینکه کسی برداشت دیگری از آن کند.”

یک منبع قبلاً در ماه دسامبر به Us Weekly گفته بود که این مدل و نوازنده “می خواهند در زمان مناسب خانواده خود را تشکیل دهند” ، با اشاره به اینکه پدر و مادر شدن بحث “مداوم” این زوج بوده است.

این خودی خاطر نشان کرد که حرفه های این زوج در حال حاضر در اولویت آنها هستند. هیلی “دوست دارد هنگام اجرای کار جاستین را خوشحال ببیند” ، در حالی که جاستین “از مدلینگ و کار تلویزیونی هیلی بسیار حمایت می کند” . 

این زوج که در سپتامبر 2018 در دادگستری شهر نیویورک ازدواج کردند و  سال بعدش در کارولینای جنوبی با دوستان و خانواده خودشان جشن عروسی گرفتند با هم توافق کردند که الان آماده بزرگ کردن خانواده شان نیستند. 

جاستین هنگام حضور در شو الن دی جنرس گفت.  “من فکر می کنم هایلی هنوز هم بعضی چیزها را دارد که می خواهد به عنوان یک زن انجام دهد. و من فکر می کنم که او هنوز آماده نیست و  مشکلی نیست. “جاستین در همان ماه در یک حضور در نمایشگاه الن دی جنرس گفت.

او خاطرنشان کرد که هر زمان که همسرش قرار است مادر شود  او هم آماده پدر شدن است. “من می خواهم به همان تعداد که هیلی دوست دارد بچه داشته باشیم . ” “این بدن او است و هر کاری که می خواهد انجام دهد.”

دو ماه قبل ، یک منبع به طور انحصاری به ما گفت که این دو نفر کاملاً در مورد جدول زمانی بارداری خود با هم توافق دارند.

یکی از افراد داخلی در ماه اکتبر گفت: “جاستین بر موسیقی ، هیلی و شوهر خوب بودن متمرکز شده است.” جاستین می خواهد در زمان مناسب خانواده اش را بزرگ کند و هیلی نیز همین احساس را دارد. هر دو با هم هماهنگ هستند و از زندگی با هم لذت می برند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا