سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آماندا کلوتس ، 39 ساله ، یک سال پس از مرگ همسرش ، نیک کوردرو ، به علت کرونا وارد رابطه جدیدی شد.

یک سال پس از آنکه نیک کوردرو ، ستاره نامزد تونی در برادوی ، در اثر عوارض ناشی از COVID-19 درگذشت ،  همسرش ، آماندا کلوتس ، هنوز دلش برای او بسیار تنگ شده است. اما او دوباره شروع به رابطه جدید کرده است.

کلوتس ، که قبل از کوردرو با بازیگر صحنه دیوید لارسن ازدواج کرده بود ، گفت:  ” با هر دو شوهرم در اجرای نمایش های برادوی ملاقات کردم ،  ما ابتدا دوست شدیم ، سپس ازدواج کردیم. و با نیک یک فرزند داریم. من هرگز واقعاً مجبور نبودم که قرار بگذارم ، و تازه شروع به رابطه کردم و این خیلی دیوانه کننده است که برای اولین بار در 39 سالگی قرار بگذارم. و این کاملاً وحشتناک است ،  فقط سخت است. سخت است.”

کلوتس  مادر الویس پسر 2 ساله است.

بازیگر سابق برادوی و مربی فعلی تناسب اندام همچنان به عزاداری  برای کوردرو ادامه داده است.

روز پنجشنبه ، او عکس  از کوردرو با پسرش را منتشر کرد. و این جمله را نوشت: “این عکس را در گوشیم پیدا کردم و حیف بود پست نمیکردم. “آنهایی را که دوست دارید ببوسید.”

کلوتس قبلاً گفته بود که در روزهای ابتدایی شیوع همه گیر ،او فرصتی برای خداحافظی با شوهرش پیدا نکرد. او  بعداً در کما  قرار گرفت و برای نجاتش پای راستش قطع شد.

کلوتس در پست مارس به اینستاگرام نوشت: “با وجود محدودیت های COVID ، ما نمی دانستیم که حتی کدام ورودی باز است ، بنابراین او را در گوشه ای رها کردم.” “ما همدیگر را  بغل نکردیم. ما خداحافظی نکردیم. ما نمی توانستیم. مشخص بود که او ویروس دارد  و ما نمی توانیم ریسک کنیم. حتی نمی دانم او با الویس خداحافظی کرد یا ما گفتیم ، “دوستت دارم” من به او گفتم که در همان نزدیکی می مانم و وقتی کارش تمام شد با من تماس می گیرد. ”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا