سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پینک به مناسبت درگذشت پدرش به او ادای احترام کرد.

پینک با پدرش خداحافظی تلخی کرده است.

در 26 آگوست ، خواننده در اینستاگرام ادای احترامی  برای تجلیل از جیم مور پس از درگذشتش به اشتراک گذاشت. “تا ابد” ، پینک زیر دو عکس از رقصیدنش با پدرش نوشت .

در حالی که علت مرگ جیم مشخص نیست ،  اما فقط یک سال پیش بود که پینک برای اولین بار تأیید کرد که پدرش پس از تشخیص سرطان پروستات شیمی درمانی می کند. در ژوئیه 2020 ،  خواننده 41 ساله گفت که پدرش دور دوم درمانش را به پایان رسانده است ، درست زمانی که کمرش وقتی از  نردبان میفتد می شکند.

علیرغم انجام عمل جراحی ، پینک در اینستاگرام خود نوشت: ” او لبخند می زند. شوخی می کند. باعث می شود دیگران احساس بهتری داشته باشند.”

در اوایل این هفته ، پینک همچنین عکس سال 2007 را از زمانی که او پدرش را روی صحنه آورد و آهنگی را که پدرش هنگام خدمت در جنگ ویتنام سروده بود ، به اشتراک گذاشت.

پینک ، که  یک دختر 10 ساله ویلو و  یک پسر 4 ساله جیمسون را به همراه همسرش کری هارت دارد ، در یک پست روز پدر در سال 2018 به رابطه منحصر به فردی که با جیم ، که او را با عشق “پدر-آقا” می نامید ، اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا