سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال Euphoria برای فصل سوم تمدید شد.

سریال Euphoria ( سرخوشی ) محصول شبکه HOB MAX برای فصل سوم تمدید شد. فصل دوم هم اکنون در حال پخشه و در 27 فوریه به پایان می رسد.

بازیگران این سریال رندیا , انگوس کلود، اریک دین, الکسا دمی, جیکوب الوردی,، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید, هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی, کولمن دومینگو, جان والتون , آستین آبرامز و دومینیک فیک هستند.

. داستان  این سریال درباره گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در شرق هایلند است که سعی می‌کنند راهشون را در مسیر دشوار زندگی پیدا کنند. در میان زندگی‌های پیچیده شهر، رو بنت (زندایا) 17 ساله، یک معتاد به مواد مخدر در حال ترک، تلاش می‌کند تا امید را پیدا کند و در عین حال فشارهای ناشی از عشق، از دست دادن و اعتیاد را متعادل کند.

قسمت اول فصل 2 در 9 ژانویه تا به امروز 14 میلیون بیننده در سراسر HBO و HBO Max به دست آورده است و این یعنی نزدیک به افزایش 100 درصدی از میانگین 6.6 میلیون مخاطب که قسمتهای قصل یک را در تابستان 2019 دیدند.

«Euphoria» با الهام از مینی سریال اسرائیلی به همین نام اثر ران لشم و دافنا لوین ساخته شده ، و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده سام لوینسون هست.

قسمت آخر فصل 2 “Euphoria” در 27 فوریه پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا