سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اتفاق جدید درباره ادعای جدایی فاحریه اوجن از سریال آلپ ارسلان!

طبق گزارش ها فاحریه اوجن بازیگر نقش اول سریال آلپ ارسلان از شبکه TRT 1 قرار است سریال را ترک کند اما اطلاعات جدید درباره این ادعا، مسیر تحولات را تغییر خواهد داد.

فاحریه اوجن نقش اصلی را با باریش اردوچ در سریال آلپ ارسلان که دوشنبه‌ها عصر از TRT 1 پخش می‌شود، بازی می کند. این سریال که در رتبه بندی از رتبه اول پایین نیامد، موفقیت زیادی کسب کرده است.

اما ادعایی که اخیرا مطرح شده بر موفقیت سریال آلپارسلان سایه افکنده است. بر اساس این ادعا، فاحریه اوجن بازیگر نقش آکچه هاتون در سریال آلپ ارسلان که در قسمت بیست و هفتم فصل اول را به پایان می رساند، سریال را ترک کرده و در فصل دوم حضور نخواهد داشت.
با این حال، ادعای دیگری که امروز مطرح شد، مسیر را تغییر داد. بر این اساس فاحریه اوجن و آکلی فیلم تهیه کننده سریال دوباره به توافق رسیده اند. یعنی اوجن در فصل دوم در نقش Akça Hatun ادامه خواهد داد. با این حال، هیچ بیانیه رسمی ارائه نشد.

در این میان گفته می شود باریش آردوچ بازیگر نقش آلپ ارسلان برای فصل دوم سریال کلاب که فصل اول آن از نتفلیکس پخش می شود، جلوی دوربین خواهد رفت. صحت یا عدم صحت این ادعاها در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا