سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آهنگ جدید دمی لواتو به افتخار دوست مرحومش منتشر شد.

دمی لواتو از دوست فقیدش تجلیل می کند. این خواننده 29 ساله روز شنبه در اینستاگرام اعلام کرد که آهنگ جدیدی تحت عنوان “فراموش نشدنی را به افتخار دوست مرحومش ، توماس تروسل ، که در سال 2019 پس از نبرد با اعتیاد درگذشت ،منتشر کرد.

لواتو در کنار قطعه ای از این آهنگ نوشت: “دو سال پیش کسی را از دست دادم که برای من خیلی مهم بود.” “اسمش تامی بود و مرد فوق العاده زیبا و خاصی بود.”

لواتو در ادامه فاش کرد که او این آهنگ را “یک روز بعد از اینکه متوجه شد دوستش درگذشته” نوشت و گفت  که “این بیماری خیلی حیله گر و قدرتمند است”.

همچنین لواتو اعلام کرد که درآمد خالص این آهنگ به پروژه The Voices ، ( یک سازمان حمایتی که در جهت پایان دادن به بحران اعتیاد آمریکا فعالیت می کند )، اختصاص می یابد. این خواننده همچنین هر فردی را که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کند ، تشویق کرد تا با شماره 1-800-662-HELP ، خط  درمان سوء مصرف مواد و خدمات بهداشت روان تماس بگیرد.

لواتو  قبلا در مورد درگیری خودش با اعتیاد صحبت کرده بود. لواتو در مستندهای یوتیوبش با نام Dancing with the Devil ، از مشکلاتی که پس از اوردوز مواد مخدر در سال 2018 برایش پیش آمده بود ، گفته است.

لواتو می گوید: “من سه بار سکته کردم. من یک حمله قلبی داشتم. در اثر سکته مغزی دچار آسیب مغزی شدم.”  دیگر نمی توانم رانندگی کنم و در بینایی ام نقاط کور دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا