سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادثاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

خانواده پسر بچه نه ساله که در کماست از تراویس اسکات شکایت کردند.

خانواده پسر 9 ساله ای که پس از زیر دست و پا ماندن در کنسرت جمعه تراویس اسکات دچار آسیبهای جدی شد و الان در کماست، روز سه شنبه از تراویس اسکات و برگزار کنندگان کنسرت شکایت کردند.

بر اساس دادخواستی که ارائه شد، ازرا بلونت، اهل تایلر، تگزاس، توسط سایر تماشاگران کنسرت تقریباً تا حد مرگ زیر دست و پا له شد  و پزشکان برای نجات زندگی اش او را در کمای القایی قرار دادند.

بلونت زمانی که تراویس به اجرای برنامه ادامه می داد و زمانی که ازدحام جمعیت طرفداران منجر به کشته شدن هشت نفر و مجروح شدن صدها نفر در مدت 40 دقیقه شد،  دچار”مشکلات شدید کبد، کلیه و مغز  شد”.

وکیل خانواده بلونت، بن کرامپ، تراویس  اسکات و عوامل دیگر برگزاری کنسرت را متهم کرده و می گوید  ” آنها به طور فاحشی در انجام وظیفه شان برای محافظت از سلامت، ایمنی و جان افراد حاضر در کنسرت کوتاهی کردند.”

آنها بیش از 1 میلیون دلار برای “رفتار شدیدا سهل انگارانه” جریمه می شوند که گفته می شود این اتهام برای  نداشتن کادر امنیتی و تیم پزشکی کافی و  حتی توقف برنامه هست.

بلونت، که گویا جوان‌ترین قربانی این فاجعه باشد، با پدرش سه ساعت در راه بود تا خواننده رپ مورد علاقه‌اش را  ببیند، پدرش این فاجعه وحشتناک را در یک سایت جمع‌آوری کمک مالی آنلاین تعریف کرد.

ترستون بلونت نوشت: ” پسرم را روی شانه هایم بود و منتظر حضور اسکات در صحنه بودم.”  ناگهان جمعیت زیاد شدم و من در حال له شدن بودم  تا اینکه نتونستم نفس بکشم و از حال رفتم. وقتی بهوش آمدم پسرم رفته بود.»

ساموئل پنا، رئیس پلیس هیوستون روز سه شنبه در برنامه «تودی» شبکه NBC گفت که اسکات 30 ساله  باید برنامه را در اولین نشانه وقوع این فاجعه به پایان می رساند و ادامه نمی داد.

پنا گفت: ” این هنرمنده که بر آن جمعیت تسلط دارد… اگر متوجه اتفاقی شود، مطمئناً می تواند آن اجرا را متوقف کند، چراغ ها را روشن کند و بگوید: “هی، ما تا زمانی که این مشکل حل نشود به برنامه ادامه نمی دهیم.”

شکایت خانواده بلونت یکی از چندین ادعای حقوقی علیه تراویس و بقیه عوامل است،  انتظار می رود که دعواهای قضایی در ارتباط با این پرونده ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا