سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گوئینت پالترو پس از فروش کمپانی گوپ قصد دارد از هالیوود ناپدید شود: هیچ کس دیگر مرا نخواهد دید

گوئینت پالترو پس از فروش کمپانی سلامتی خود، Goop، هیچ برنامه ای برای ماندن در چشمان عموم ندارد.

او در نمایه جلد Bustle که چهارشنبه منتشر شد گفت:« من ممکنه ناپدید شوم و دیگر هیچ کس مرا نبیند.»

پالترو بار دیگر به این موضوع پرداخت:«من به معنای واقعی کلمه از زندگی عمومیم ناپدید خواهم شد. دیگر هیچ کس مرا نخواهد دید.»

در همین حال، چیزهایی مانند ایجاد، همکاری، تحت تاثیر قرار گرفتن با ایده های جدید، نوآوری، فکر کردن به آینده، استراتژی، چشم انداز به او لذت می بخشد.

پالترو، 51 ساله، اضافه کرد که متاسفانه انگیزه او پول نیست ، علیرغم اینکه نیویورک تایمز ارزش گوپ را 250 میلیون دلار در سال 2018 ارزیابی کرد: «من هرگز نمی‌توانم جذب یک مرد واقعاً ثروتمند شوم… و برای ارزش قائل شدن به روشی اشتباه انتخاب نمی‌کنم. من همیشه فیلم مستقل ساخته ام. من نمی دانم. پول هرگز اولویت من نبوده است. »

پالترو در مورد برنامه‌های فروش شرکت محبوبش توضیح بیشتری نداد، اما از هم‌اکنون، او «هیچ ایده‌ای» ندارد که چه کسی قصد خرید Goop را دارد یا چه زمانی قصد دارد این کار را انجام دهد.

«ما هنوز آماده فروش نیستیم من به چند سال دیگر نیاز دارم.»

پالترو کمپانی Goop را در سال 2008 تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون تنها در چند پروژه سینمایی و تلویزیونی شرکت کرده است، مانند آخرین پروژه او، «انتقام‌جویان: پایان بازی» در سال 2019.

پالترو دخترش اپل ۱۹ ساله و یک پسر 17 ساله، به نام موزس با همسر سابقش، کریس مارتین، شریک است. او همچنین نامادری ایزابلا 19 ساله و برودی 17 ساله با همسر فعلیش برد فالچوک است که در سال 2018 با او ازدواج کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا