سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

نقش زن پولدار و آزاد در سریال توت سیاه برای ایرم حلواجی اوغلو مناسب شناخته شد

طرفداران بازیگر معروف ایرم حلواجی اوغلو با هیجان منتظر سریال جدید او Karadut (توت سیاه) هستند. پس از موفقیت بزرگ این بازیگر در پروژه Sen Anlat Karadeniz، مخاطبان گسترده ای به هر یک از پروژه های او علاقه نشان می دهند.

ایرم حلواجی اوغلو  در سریال Karadut که در فصل 2024-2025 از ATV پخش می شود، نقش شخصیتی به نام زوهال، متخصص توسعه شخصی را بازی می کند. سریال Karadut که داستان زینب، یک مربی زندگی، خانواده و اطرافیانش را روایت می‌کند نیز محصولی خواهد بود که قضاوت‌های اجتماعی را زیر سوال می‌برد.

شخصیت زهال به‌عنوان زنی که خودش را توسعه داده، کسب‌وکارش را راه‌اندازی کرده و درآمد کسب کرده و روی پای خود ایستاده است، اما ازدواج نکرده است.

وقتی به تریلر سریال نگاه می کنیم، یک شخصیت زن را می بینیم که در حرفه خود بسیار خوب پیشرفت می کند، اقتصادش را قوی کرده است، اما نمی تواند فردی را که به دنبالش است از نظر تقسیم زندگی پیدا کند. کسانی که این تریلر را تماشا می کنند نیز نظراتی را به اشتراک می گذارند که می گویند تصویر یک زن ثروتمند و قدرتمند بسیار به ایرم حلواجی اوغلو می آید.

طرفداران ایرم حلواجی اوغلو با پست های خود در شبکه های اجتماعی که نشان می دهد مشتاقانه منتظر نقش جدید او هستند به سریال Karadut علاقه نشان می دهند. اولین تریلر سریال Karadut که با شعار «داستان واقعی پس از پایان خوش شروع می‌شود…» منتشر شد، به ما می‌گوید که مخاطب داستان متفاوتی خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا