سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

حذف مکاتبات بین المللی از فدراسیون  دوچرخه سواری به حراست کشیده شد

[ad_1]

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و مهمترین نکته آن حذف مکاتبات بین المللی فدراسیون ایران با اتحادیه جهانی بود.

به گزارش ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری به ریاست عبدالحمید احمدی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک بود. 

خزانه دار فدراسیون گزارش مالی سال ۹۹  اعلام کرد: وزارت ورزش  حدود ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ، کمیته ملی المپیک یک میلیارد و پار المپیک حدود ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کردند. درآمد اختصاصی فدراسیون ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. 

احمدی رییس مجمع نسبت به در آمد پایین فدراسیون گلایه کرد و از خزانه دار سوال کرد تعهد فدراسیون چقدر بوده است که خزانه دار عنوان کرد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بوده است. 

امید سراجی رییس هیات تهران نسبت به گزارش خزانه دار ایراد گرفت و گفت: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور نداشتیم و چگونه برای این مسابقات هزینه شده است؟ 

بازرس فدراسیون نیز در گزارش خود گفت: انحراف مالی خاصی در گزارش دیده نمی‌شود. چند هیات با سرپرستی هستند که باید تعیین تکلیف شوند. پیست‌های نیمه کاره باید تعیین تکلیف شوند چون هزینه تکمیل آن‌ها از هزینه ساخت اولیه بیشتر می شود. اعضای هیات رییسه که از بیرون انتخاب می شوند، حضور فیزیکی در جلسات ندارند از این رو باید اعضایی انتخاب شوند که حضور فیزیکی داشته باشند. 

او ادامه داد: زمانی که آقای خالقی مسئول روابط بین الملل بود تعدادی مکاتبات بین المللی حذف شده که من با حراست در میان گذاشته‌ام. ممکن است برای دوره بعد هم این اتفاق رخ دهد و فدراسیون باید فکری کند. 

اعضای مجمع تفیض اختیار را به هیات رییسه داد تا پیگیر ساختمان نیمه کاره باشد. همچنین خودروهای قدیمی فدراسیون، جدید شوند. 

اعضای مجمع با تفیض اختیار به هیات رییسه برای افزایش تعرفه برای آموزش و حق عضویت مخالفت کردند. سپس دوباره فدراسیون خواست تعرفه ها ۲۰ درصد افزایش تعرفه و حق عضویت داشته باشد که بازهم تایید نشد. 

تفیض اختیار به هیات رییس برای تعیین پرداخت پاداش به قهرمانان و پیشکسوتان  موافقت شد. 

احمدی رییس مجمع نیز بیان کرد: هیات رییسه از ارکان اصلی و مهم فدراسیون است که باید فعال باشد و در جریان امورات فدراسیون قرار بگیرد و وظایف خودش را انجام دهد از این رو برگزاری دو جلسه در سال قابل قبول نیست. 

او ادامه داد: دوچرخه سواری بسیار مورد توجه مردم است و در حوزه قهرمانی و همگانی ظرفیت های خوبی را داریم. سوابق قهرمانی نشان نمی دهد استعداد های نابی داریم که اگر پرورش داده شوند، می‌توانیم حرف‌های زیادی در عرصه قهرمانی داشته باشیم. 

او ادامه داد: در گزارش سال ۹۹ فدراسیون، صحبتی در مورد فعالیتهای همگانی نشد و این امتیاز منفی برای این فدراسیون محسوب می‌شود. از طرفی سال آینده بازی‌های آسیایی رو داریم و فدراسیون باید هر چه سریع‌تر دست به کار شود تا دوچرخه سواری دوباره بدرخشد. امیدوارم فدراسیون با گذر از حاشیه‌ها به برنامه راهبردی برسد. فدراسیون می‌تواند به سرعت بر مشکلات غلبه کند. 

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا