سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادعا شده تریستان تامپسون در انتظار فرزند سومش است.

گفته می شود تریستان تامپسون در انتظار فرزند سومش است. در اسناد دادگاه به دست آمده توسط DailyMail، مارالی نیکولز، مربی شخصی 31 ساله که می گوید فرزند تامپسون را بارداره  از ستاره 30 ساله NBA به دلیل عدم حمایت از فرزند شکایت کرده است.

فرزند آنها قرار است در 3 دسامبر به دنیا بیاید. تریستان در حال حاضر پدر دختر 3 ساله ترو تامپسون از کلوئی کارداشیان پارتنر سابق، و پسر 4 ساله اش پرینس تامپسون ، با جردن کریگ است.

طبق اسناد،  نیکولز ظاهراً در هیوستون، تگزاس، در جشن تولد 30 سالگی تریستان در مارس 2021 باردار شد.

در اظهارات موجود در اسناد دادگاه، تریستان اذعان می کند که پس از  مهمانی با نیکولز در یک هتل رابطه جنسی داشته است. در حالی که تریستان ادعا می کند که آنها فقط یک شب با هم بوده اند، وکلای نیکولز می گویند که این رابطه حداقل “پنج ماه” قبل از  جشن تولد او شروع شده و پس از باردار شدن او هم ادامه یافته است.

تریستان و کلوئی در ژوئن 2021 در بحبوحه ادعاهایی مبنی بر اینکه این ورزشکار بار دیگر به کلوئی خیانت کرده  از هم جدا شدند. یکی از منابع در سپتامبر به ET گفت که تریستان هنوز “تلاش می کند او را بدست بیارد..”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا