سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هیلاریا بالدوین همسر الک بالدوین : الک از PTSD ( اختلال استرسی) رنج می‌برد.

هیلاریا بالدوین به دفاع از شوهرش می آید.

هیلاریا 37 ساله روز پنجشنبه در استوری اینستاگرامش از چالش هایی که او و همسرش الک پس از تیراندازی مرگبار  فیلمبرداری فیلم رست که جان هالینا هاچینز، فیلمبردار را گرفت، با آن ها روبرو شده اند, می گوید.

او گفت : شوهرم در حال حاضر از PTSD  ( اختلال استرسی ) رنج می برد. این چیزیه که فقط به آنچه اخیرا اتفاق افتاده مربوط نیست، بلکه او برای مدت بسیار بسیار بسیار طولانی از این اختلال  رنج می برد. رسانه ها و ترول ها ( اوباش مجازی در گفتمان اینترنتی به افرادی گفته می‌شود؛ که با رفتار مخرب در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب تحریک‌کننده و توهین‌آمیز هستند) می خواهند به او ضربه بزنند.

هیلاریا ادامه داد: ” آنها می خواهند او را ناراحت کنند. و سپس می خواهند اخباری در این مورد درست کنند.”

هیلاریا قبل از این هم به جنبه تاریک زندگی در کانون توجه به عنوان یک چهره سرشناس اشاره کرد و به فالورهایش گفت که “نادیده گرفتن” نظرات منفی کار سختیه.

هیلاریا مربی یوگا  پس از تیراندازی مرگباری که در ماه اکتبر روی داد، صریحاً از شوهرش حمایت کرده است. او قبل از اولین مصاحبه اش با جورج استفانوپولوس از شبکه ABC، عکسی از خودش و شوهرش را با عنوان “یک پا جلوتر از دیگری” در اینستاگرام منتشر کرد.

پس از آن که خبر تیراندازی در ماه اکتبر به سر تیتر رسانه ها تبدیل شد، هیلاریا عکسی از خودش و الک دست در دست هم منتشر کرد و نوشت: «دوستت دارم و اینجا هستم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا