سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شاون مندز برای مراقبت از سلامت روانش برنامه هایش را به تعویق می اندازد: “من به نقطه شکست رسیده ام”

شاون مندز تور جهانی خود را متوقف می کند. روز جمعه، این خواننده 23 ساله در اینستاگرام فاش کرد که برای تمرکز بر سلامت روانش، تاریخ برنامه های های آینده را به تعویق می اندازد.

” این قلب من را می شکند اما باید بگویم،متأسفانه باید سه هفته آینده نمایش های Uncasville، CT را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازم. من از 15 سالگی تور برگزار کرده ام و صادقانه بگویم همیشه اینطوره. او در یک پست اینستاگرامی نوشت: دور از دوستان و خانواده در جاده سخت بود. پس از چند سال دوری از جاده، احساس می‌کردم آماده شیرجه رفتن هستم، اما این تصمیم زودهنگام بود و متأسفانه عوارض جاده و فشار به من صدمه زد  و به نقطه شکست رسیدم. پس از صحبت با تیم من و متخصصان سلامت، اول و مهمتر از همه باید برای بهبودی و مراقبت از خودم و سلامت روانم زمان بگذارم.

این خواننده 23 ساله تور جهانی شگفت انگیزش را در پورتلند، اورگان در 27 ژوئن با برنامه هایی در ایالات متحده و کانادا که تا اکتبر برنامه ریزی شده بود، آغاز کرد. این تور همچنین شامل یک برنامه اروپاییه که قرار بود در ماه می 2023 آغاز شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا