سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

دنباله Shang-Chi در دست ساخته، دستین دنیل کرتون به عنوان کارگردان بازمی گردد.

دنباله فیلم ابرقهرمانی بسیار دوست داشتنی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در حال ساخته و دستین دانیل کرتون، نویسنده و کارگردان آن، برای کارگردانی برگشته است.

طبق گزارش ها، کرتون همچنین در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از دنیای سینمایی مارول برای OTT است.

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، درباره او گفت: “دستین یک همکار شگفت انگیزه که چشم انداز و مهارت منحصر به فردی را برای “شانگ چی و افسانه ده حلقه” به ارمغان آورده است. ما زمان فوق العاده ای را با هم در فیلم سپری کردیم و او ایده های بسیار جذابی برای داستانها در جهت زنده کردن دیزنی پلاس دارد، بنابراین ما از گسترش روابطمان با او هیجان زده هستیم و بی صبرانه منتظر شروع کار هستیم. ”

«شانگ چی و افسانه ده حلقه» با بازی سیمو لیو در نقش قهرمانی که با موجودات باستانی مبارزه می کرد، بیش از 430 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی  در آمد کسب کرد و به یکی از موفق ترین فیلم های دوران همه گیری تبدیل شد.
این فیلم با حضور میشل یو، آکوافینا و تونی لیونگ، اولین فیلم دنیای سینمایی مارول بود که توسط یک بازیگر آسیایی و اکثراً عوامل آسیایی ساخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا