سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیایی

سریال کره ای خانه شیرین محصول شبکه نتفلیکس با فصل دوم بر می گردد.

علی‌رغم نگرانی‌های جهانی در مورد گسترش اومیکرون، صنعت فیلم و سریال سازی کره با تمام قوا در حال پیشرفت است. تعداد زیادی از بازیگران در روزهای اول 2o22 برنامه های پیش رویشان را تایید کردند.

طرفداران سریال ترسناک و هیجان انگیز نتفلیکس ” خانه شیرین ”  برای فصل دوم هیجان زده اند.  ستاره سونگ کانگ در حال مذاکره برای تکرار  نقشش در سریال به عنوان دانش آموز دبیرستانی/شکارچی هیولا چا هیون سو است.

همچنین جونگ جین یونگ از گروه پسرانه B1A4 در حال مذاکره برای پیوستن به بازیگران سریال Sweet Home است. پس از نهایی شدن انتخاب بازیگران، انتظار می رود فیلمبرداری اوایل امسال آغاز شود.

خلاصه داستان : بعد از یک فاجعه غیر منتظره خانوادگی ، چا هیون سو تصمیم گرفت خانه اش را ترک کند و به آپارتمانی برود که در آن هیولاها سعی در نابودی بشریت دارند. افراد داخل آپارتمان در داخل ساختمان محبوس شده اند و می فهمند که هیولاها در همه جای بیرون خانه کمین کرده اند. هیون سو و سایر ساکنان به امید زنده ماندن تا آنجا که می توانند خود را در داخل ساختمان محافظت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا