سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید حکیم که با بازی اردال بشیکچی اوغلو و ابرو اوزکان در راهه!

ابرو اوزکان که  به تازگی نقش شخصیت «ایپک» را در سریال «حکیم اوغلو» به تصئیر کشیده بود  و اردال بشیکچی اوغلو که اخیراً با نور فتاح اوغلو در سریال  Kağıt Ev ( خانه کاغذی ) بازی کرده ، در پروژه جدید با هم هنرنمایی می کنند.

این دو بازیگر سرشناس در نقش اول سریال جدید با نام حکیم بازی خواهند کرد.داستان سریال درباره  قاضی هست که سال ها برای برقراری عدالت تلاش می کند اما پس از درگیر شدن پسرش در جنایتی شرایط سختی برایش یه وجود می آید و سعی می کند از پسرش محافظت کند.

فیلمنامه این سریال توسط یلماز شاهین نوشته شده و از شبکه ATV پخش خواهد شد.

ابرو اوزکان بازیگر موفق اخیراً در سریال فوق العاده Şahmaran بازی کرد که در آن امور توراگای روی صندلی کارگردانی نشست و پینار بولوت فیلمنامه را نوشت. Şahmaran با موضوع و بازیگرانش یکی از جاه طلبانه ترین سریال های  فصل آینده است.

اردال بشیکچی اوغلو بازیگر معروف به تازگی فیلمبرداری فیلم  برگن درباره زندگی خواننده برگن معروف به “زن درد” را به پایان رسانده است. این بازیگر معروف نقش «هالیس اوزگور»  همسر برگن را بازی می کند.  او که مخالف خوانندگی همسرش برگن بود  با اسید صورت برگن را سوزاند و منجر به کور شدن چشم راست برگن شد اما او دست از تلاش برنداشت و با پوشاندن چشمش توسط موهایش به کارش ادامه داد. بعدها وقتی همسر سابق او از زندان آزاد شد وقتی برگن مشغول تبلیغ آخرین آلبومش بود , همسر سابق او  را با شش گلوله او در سن ۳۱ سالگی در سال ۱۹۸۹ به قتل رساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا