سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستیانو رونالدو عکس دوست دخترش را به مناسبت تولد 28 سالگیش روی بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه انداخت.

رونالدو ستاره منچستریونایتد همه تلاشش را برای جشن تولد 28 سالگی جورجیانا رودریگز کرد. او عکس دوست دخترش را روی برج خلیفه در دبی انداخت. . این بلندترین ساختمان جهان با ارتفاع شگفت انگیز 2717 فوت و 163 طبقه است.

رونالدو به اینستاگرام رفت و ویدیوی 36 ثانیه‌ای از این حرکت قشنگش را به اشتراک گذاشت که شامل عکس‌های رودریگز و کلیپ‌هایی از مستند  نتفلیکس او، من جورجینا هستم، روی برج خلیفه بود.

او و دوست دخترش منتظر به دنیا آمدن دوقلوهایشان هستند. در ماه دسامبر، رونالدو ویدیویی از رودریگز و بچه‌هایش منتشر کرد که جنسیت دوقلوهایش را فاش کردند. در ویدئویی که برای بیش از 396 میلیون فالوور او به اشتراک گذاشته شده است، پسر 11 ساله رونالدو، کریستیانو جونیور، و پسر 4 ساله او ، متئو، یک بادکنک در دست دارند در حالی که دختران 4 ساله او، اوا و آلانا، یک بادکنک دیگر نگه داشتند.

این دو قلوهای جدید یک پسر و دختر هستند که پنجمین و ششمین فرزند رونالدو خواهند بود. او و رودریگز آلانا را با هم دارند در حالی که رونالدو  پدر دوقلوها اوا و متئو و همچنین رونالدو جونیور است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا