سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز درباره فرصت دوباره با بن افلک صحبت می کند

جنیفر لوپز رابطه دوباره اش با بن افلک را تقریباً دو دهه پس از  اولین جداییشان  به عنوان یک “داستان عاشقانه زیبا”  توصیف می کند.

در یک مصاحبه جدید با پیپل، لوپز به صراحت در مورد احساس “خوشبختی، خوشحالی و افتخار از بودن با  افلک” صحبت کرد. او همچنین تفاوت رابطه الانشان را با بیست سال پیش توضیح داد.  افلک و لوپز اولین بار در سال 2002 با همدیگر رابطه برقرار کردند و بعداً در سال 2004 نامزدیشان را تمام کردند.

جی لو به این رسانه گفت: «این یک داستان عاشقانه زیبا است که ما یک فرصت دوباره به دست آوردیم.

هنگامی که این دو  نفر بهار گذشته دوباره با هم ارتباط برقرار کردند، لوپز اعتراف کرد که به دلیل واکنشهای رسانه ای اول کمی از افشای رابطه شان  ترس داشتند”. او گفت: «قبل از اینکه رابطه مان را علنی کنیم ترس داشنیم. هر دوی ما می‌گفتیم، وای، ما خیلی خوشحالیم و نمی‌خواهیم هیچ‌کدام از آن‌ اتفاقها دوباره تکرار شود. ما حالا بزرگتر شدیم ، باهوش تر هستیم، تجربه بیشتری داریم، در جایگاههای مختلف زندگی خودمون هستیم، حالا بچه داریم و باید نسبت به این چیزها خیلی هوشیار باشیم. اوقات بسیار زیبایی برای همه ما است.”

او  ادامه داد. “این خیلی زیباست که عشق ما نسبت به سال‌های گذشته خیلی فرق کرده و بیشتر از آن قدردانی می شود که بسیار خوبه … وقتی کسی را پیدا می‌کنید و واقعاً، واقعاً او را دوست دارید و فرصتی دوباره به شما دست می‌دهد. این یک چیز واقعاً کمیاب، گرانبها و زیباست.

وقتی صحبت از معرفی پارتنر جدید به فرزندانش می رسد، لوپز دیدگاهش اینجوری توضیح داد:. “من صادقانه معتقدم که عشق بر همه چیز حاکمه عشق همیشه بر همه چیز غلبه می کند – روابط، بچه ها، کار، روابط کاری. همه چیز به این بستگی دارد که چقدر می توانید دوست داشتنی، و پذیرا باشید.”وقتی در یک رابطه خوب و سالم هستید، همه از آن سود می برند. همه.”

او در مورد آینده مشترکشان گفت: “من فقط می خواهم آینده من پر از عشق و شادی باشد، با فرزندانم و شریک زندگی ام. فکر می کنم همه فقط می خواهند شاد باشند، با کسی که با او به سفر بروید و پیر شوید  و در حال حاضر از این بابت احساس خوبی دارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا