سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم سینمایی «A Quiet Place III» در مراحل اولیه ساخت

طبق گزارشها جان کرازینسکی کارگردان و بازیگر فیلم “A Quiet Place”  ( یک مکان آرام ) فاش کرد که A Quiet Place III در دست ساخته و قرار است در سال 2025 اکران شود. علیرغم نویسندگی و کارگردانی دو اثر اول، مشخص نشد که مشارکت کرازینسکی با این پروژه خارج از تولید چه خواهد بود.فاش کرد که A Quiet Place III اکنون در حال توسعه است و قرار است در سال 2025 عرضه شود. با اینکه کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی دو اثر اول را بر عهده داشت، اما هنوز مشخص نشد که مشارکت کرازینسکی با این پروژه در چه حد خواهد بود.

در حالی که مطمئن نیستیم قسمت جدید شخصیت‌های دو فیلم اصلی را دنبال می‌کند یا نه، کرازینسکی ثابت کرد که این فیلم جدید کاملاً جدا از اسپین‌آف قبلی A Quiet Place با نویسندگی  و کارگردانی مایکل سارنوسکی  است.تنها چیزی که درباره فیلم می‌دانیم اینه که داستان آن در دنیای آرام و بر اساس ایده‌ای از جان کرازینسکی ساخته شده است. این فیلم در حال حاضر برای اکران در سینماها در تاریخ 22 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

فیلم سینمایی A Quiet Place Part II موفقیت نسبتاً بزرگی برای پارامونت بود، چون یکی از اولین فیلم‌های پرفروش موفقی بود که پس از واکسیناسیون کرونا اکران شد  و ۲۹۷.۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. این فیلم ابتدا قرار بود در 20 مارس 2020 (نزدیک به دو سال پس از اکران فیلم اصلی در سال 2018) اکران شود که  به دلیل شروع همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد.

A Quiet Place به خاطر فرضیه موثر و مبتکرانه‌اش سر و صدای زیادی کرده است. اولین سری از این مجموعه فیلمها  340 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. اگر A Quiet Place III به تاریخ اکران اعلام شده پایبند باشد، بین انتشار فیلم هایی که شخصیت های اصلی سریال را دنبال می کنند، چهار سال فاصله خواهد افتاد.

مجموعه فیلمهای A Quiet Place خانواده ای را دنبال می کند که در میان یک محیط پسا آخرالزمانی ناشی از حمله بیگانگان برای زنده ماندن تلاش می کنند.  اون موجودات نمی توانند ببینند و برای حرکت از حس شنواییشان استفاده می کنند.  شخصیت ها  باید ساکت باشند تا بتوانند زنده بمانند. در این سریال کرازینسکی، امیلی بلانت، نوآ ژوپ، میلیسنت سیموندز و کیلین مورفی بازی کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا