سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شان پن در مورد حمله به اوکراین گفت: “اگر اجازه دهیم اوکراین به تنهایی بجنگد، روح ما به عنوان آمریکا از دست خواهد رفت”

شان پن که بعد از حمله روسیه به اوکراین برای ساخت مستندی درباره این جنگ در اوکراین به سر می برد، جمعه شب پس از حضور در یک نشست مطبوعاتی در پایتخت اوکراین کی یف در روز پنجشنبه، که در آن به صحبت های مقامات دولتی درباره این بحران گوش داد، بیانیه ای را منتشر کرد.

پن گفت: «هم‌اکنون یک اشتباه وحشیانه زندگی‌هایی را گرفته شده و قلب‌هایی را شکسته شده ، و اگر پوتین تسلیم نشود، من معتقدم که او  وحشتناک‌ترین اشتباه را برای همه بشر مرتکب شده است». رئیس جمهور زلنسکی و مردم اوکراین به عنوان نمادهای تاریخی شجاعت و مقاومت برخاسته اند. اگر به آن اجازه دهیم به تنهایی بجنگد، روح ما به عنوان آمریکا از دست خواهد رفت.»

به گزارش نیوزویک “پن از دفتر رئیس جمهور بازدید کرده و با ایرینا ورشچوک، معاون نخست وزیر، و همچنین خبرنگاران محلی و اعضای ارتش اوکراین صحبت کرده است.” دفتر رئیس جمهور با صدور بیانیه ای از این بازیگر و فیلمساز برنده اسکار تقدیر کرد و خاطرنشان کرد که  این کارگردان به کی یف آمده  تا رویدادهایی را که در اوکراین در حال وقوعه ضبط کند «و حقیقت را در مورد حمله روسیه به کشور ما به جهان بگوید».

پن آخرین بار در نوامبر 2021 به اوکراین سفر کرد. او با بازدید از ارتش این کشور، برای ساخت مستندش آماده شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا