سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ اکران فیلم دراکولایی نیکولاس کیج، با نام ‘Renfield,’ مشخص شد.

اگر برای دیدن نیکولاس کیج در نقش دراکولا هیجان زده هستید (یعنی کی نیست؟)، خوشحال خواهید شد که بدانید تاریخ اکران این فیلم سینمایی  مشخص شده است: یونیورسال نام این  فیلم ترسناک/کمدی را به ” رنفیلد” تغییر داد و قرار است آوریل 2023 منتشر شود. . این فیلم درباره سرسپردگی یک دراکولا و تصمیم او برای اینکه دیگر به خون آشام قدرتمند وابسته نباشد و به زندگی خود ادامه دهد, هست.

فیلمبرداری فیلم “رنفیلد ” اوایل این ماه شروع شد.

نقش شخصیت اصلی رنفیلد را نیکلاس هولت (X-Men: Dark Phoenix) بازی می کند. در رمان دراکولای برام استوکر، رنفیلد به عنوان مردی فانی معرفی شده که به دراکولا تبدیل می‌شود.

به جز کیج و هولت، بازیگران رنفیلدشامل آکوافینا (شانگ چی و افسانه ده حلقه)، بن شوارتز (سونیک جوجه تیغی 2)، آدریان مارتینز (لیست سیاه: رستگاری)، بس روس (شکارچیان ارواح 2016) , شهره آغداشلو (گسترش) و جیمز موزز (کوئین پینز) هستند.

کارگردانی فیلم رنفیلد بر عهده کریس مک کی برنده جایزه امی است.  این فیلمساز قبلاً استعدادش را در اکشن و کمدی با ساخت فیلم‌های پرفروشی مانند The Lego Batman Movie و The Tomorrow War نشان داده است. همچتین فیلمنامه  توسط رایان ریدلی برنده جایزه امی نوشته شده است، او همچنین مهارت های کمدیش را در پروژه های بسیار موفقی مانند Rick and Morty، Community و Prime Video’s Invincible به کار برد.

دراکولا که بهش شاهزاده تاریکی هم می گویند، از یک شاهزاده رومانیایی قرن پانزدهمی الهام گرفته شده است و این شخصیت در داستان های بی شماری، از دراکولای سال 1931 با بازی بلا لوگوسی تا قهرمان انیمیشن آدام سندلر در مجموعه انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا، نمایش داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا