سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

کارگردان کایل ماروین با تام بردی برای فیلم “80 for Brady” همکاری می کند.

اوایل ماه مارس، ای‌تی تایید کرد که تام بردی، قهرمان هفت‌بار Super Bowl و بازیکن سابق NFL، در فیلم جدید “80 for Brady” حضور خواهد داشت.

این فیلم با الهام از یک داستان واقعی ساخته شده، جین فوندا، لیلی تاملین، ریتا مورنو و سالی فیلد نقش چهار دوست صمیمی و طرفداران نیوانگلند پاتریوتز بازی می‌کنند که برای دیدن بازی قهرمانشان در سوپربول 2017 به سفر می‌روند.

کایل ماروین یکی از نویسندگان و  همچنین کارگردان این فیلم هست که فیلمنامه اش توسط امیلی هالپرن و سارا هاسکینز،  نوشته شده است.

برادی  پس از 22 فصل در ماه فوریه رسماً از NFL بازنشسته شد. از آن زمان، همه نگاه ها به حرکت های بعدی او، که شامل رشد شرکت های متعدد او، Autograph.io، برند Brady و TB12 Sports می شود، بوده است.

او همچنین صاحب کمپانی  199 Productions است که سریال مستند ESPN Man in the Arena را تولید کرده و با  9 قسمت در طول زمستان پخش شد. در همین حال،  این فیلم پیش رو اولین  فیلم بلند بردی از این کمپانی خواهد بود  و همچنین شاهد بازگشت او به سینما در اولین حضورش پس از Ted 2 در سال 2015 خواهیم بود.

در حالی که 80 for Brady هنوز در حال تولیده، طرفداران ماروین می توانند او را در نقش میگل مک کلوی، بنیانگذار WeWork در مینی سریال جدید اپل تی وی پلاس WeCrashed  ببینند. در این مینی سریال که در 18 مارس برای اولین بار پخش شد، جرد لتو و آن هاتاوی در نقش زوج متاهل و یکی از  بنیانگذاران” آدام و ربکا نویمان” بازی می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا