سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستینا ریچی، دانشمند “خانواده آدامز” به عنوان شخصیت جدید به Wednesday می پیوند

کریستینا ریچی به بازیگران سریال لایو اکشن نتفلیکس بر اساس شخصیت محبوبش در خانواده آدامز پیوست.

این بازیگر که در سال 1991 در فیلم خانواده آدامز و دنباله آن در سال 1993  را بازی کرد، این بار یک “شخصیت جدید هیجان انگیز” را به تصویر می کشد.

Wednesday  یک کمدی هشت اپیزودیه که جنا اورتگا (جیغ 5)  در نقش اصلی در کنار کاترین زتا جونز و لوئیس گوزمان  ایفا می کند. از بازیگران این فیلم می‌توان به گوندولین کریستی، ایساک اوردونز، ویکتور دوروبانتو و جورج بورسیا اشاره کرد.

Wednesday با الهام از خانواده ترسناک و کاملاً بد خلق شده توسط کاریکاتوریست چارلز آدامز، از مجریان برنامه Al Gough و Miles Millar و همچنین کارگردان و تهیه کننده اجرایی تیم برتون ساخته شده است.

این سریال به‌عنوان یک «راز مخفیانه و ماوراء الطبیعه» معرفی می‌شود که  داستان نوجوانی را در طول تحصیل در آکادمی Nevermore،دنبال می‌کند. طبق توضیحات داستان، ” Wednesday تلاش می کند تا بر توانایی های روانی در حال ظهورش مسلط شود، قاتل هیولایی را که شهر را به وحشت انداخته خنثی کند، و معمای فراطبیعی را که 25 سال پیش والدینش را درگیر کرده بود، حل کند.

کارهای اخیر ریچی شامل سریال های تلویزیونی Yellowjackets, Percy Vs Goliath,Rick and Morty هستند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا