سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ملیسا دونگل که زود از سریال( عشق منطق انتقام ) جدا شد، با سریال جدیدش یک فرصت عالی پیدا کرد!

ملیسا دونگل که در سال 1999 در استانبول به دنیا آمد، به یکی از نام های جوانی تبدیل شد که در حرفه بازیگری موفق شد و در مدت کوتاهی مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. این بازیگر که از سال 2015 او را سر صحنه فیلمبرداری می بینیم، با شخصیت دنیز در سریال Bizim Hikaye ( داستان ما) توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

این بازیگر که از فرصت هایی که در اختیارش قرار گرفته به خوبی استفاده کرد، با استعداد و زیبایی اش از نگاه طرفداران سریال دور نماند. ملیسا دونگل که مدت ها در سریال روزانه الیف با شخصیت ثریا حضور داشت, با انتشار این اثر در بسیاری از کشورهای دیگر، در خارج از ترکیه هم مشهور شد.

بازی در شخصیت سرن در سریال «Sen Çal Kapımı» ( تو درم را بزن ) پیشرفت بزرگی در حرفه این بازیگر بود. این بازیگر که به همراه دو ستاره هانده ارچل و کرم بورسین در این پروژه حضور داشت، توانست میلیون ها طرفدار سریال را در خارج از ترکیه تحت تاثیر قرار دهد.

بازی ملیسا دونگل همیشه مورد تشویق قرار می‌گرفت، حتی اگر تماشاگران از شخصیت چاگلا در سریال تلویزیونی محبوب Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام ) عصبانی بودند.

او اخیرا در سریال  Dünyayla Benim Aramda ( بین جهان و من) نقش آفرینی کرده که از دیزنی پلاس پخش می شود. در این پروژه  بازیگران برجسته ای مانند بورا گولسوی و دمت اوزدمیر هم حضور دارند.

پخش سریال قبلی او در خارج از کشور فرصت های خوبی برای این بازیگر فراهم کرد. با این حال، این واقعیت که او در یک پلتفرم معروفی مانند دیزنی پلاس حضور خواهد داشت، فرصتی عالی برای ملیسا دونگل و همچنین برای سایر بازیگران ترکیه ای به وجود می آورد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا