سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجی

صحبت سایمون کاول در مورد عروسی با لورن سیلورمن: “من در حال برنامه ریزی همه چیز هستم”

سایمون کاول داور آمریکن گات تلنت ، که در ژانویه با عشق قدیمیش، لورن سیلورمن، نامزد کرد، نمی‌خواهد اوضاع از کنترل خارج شود.

کاول در مصاحبه ای با The Sun گفت: “من همه چیز را برنامه ریزی می کنم، در غیر این صورت می دانم چه اتفاقی خواهد افتاد — 600 نفر مهمان خواهند بود و مانند جشن تولد 50 سالگی من از کنترل خارج می شود.”

او ادامه داد: “هیچ کس نمی داند چه زمانی قراره رخ دهد – این یک سوپرایزه، حتی برای لورن. اما من نمی‌خواهم از این برنامه‌ریزان عروسی و  بحث‌هایی که پیش می‌آید داشته باشم، و اینکه چه کسی را دعوت می‌کنید و چه کسی را دعوت نمی‌کنید. به نظر می‌رسد که همه چیز بیش از حد دردسر است.»

کاول 62 ساله و سیلورمن 44 ساله بیش از 9 سال است که با هم رابطه دارند. این زوج پدر و مادر اریک 8 ساله هستند

در ماه فوریه، کاول با ET در میان گذاشت که پسرشان در نامزدی آنها نقش داشته است.

کاول در مورد کمک اریک به او در خواستگاری گفت: “صد در صد او باید مربی من باشد.” “و ما آن را با هم  برنامه ریزی کردیم. او سهم بزرگی از آن داشت.»

کاول به اشتراک گذاشت که پس از زیاد وقت گذراندن با یکدیگر در طول کرونا زمانش رسیده بود. او خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم بعد از همه چیزهایی که همه ما در دو سال گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، زندگی ما را از طرق مختلف تغییر داده است». “خانواده همه چیزه و این چیزیه که من از آن یاد گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا