سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فرزند دوم آرون پال و همسرش لورن پارسکیان به دنیا آمد

دومین فرزند  آرون پال ستاره بریکینگ بد به دنیا آمد در قسمت 19 آوریل برنامه The Tonight Show  پال به جیمی فالون  تایید کرد که اًخیرا  دومین فرزندشان با همسرش لورن پارسکیان  به دنیا آمده است. او به مجری گفت: “اسمش رایدن است و من او را دوست دارم.”

لورن در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که این زوج ماه گذشته را صرف “آشنایی” با پسرش رایدن کاسپین پل کرده اند. او گفت: “ما خیلی عاشق او هستیم ” او که در ماه کامل به دنیا آمده ، روحیه ای لطیفی دارد. من عمیقاً سپاسگزارم که او وارد خانواده ما شده است

لورن با به اشتراک گذاشتن اولین عکس از کوچولوش  اضافه کرد که نام او از “هنرمند مورد علاقه ما”، مارک رایدن، “الهام گرفته شده” است.

این نوزاد چهار ماه پس از آن  که این زوج اعلام کردند بچه ای در راه دارند به دنیا آمد. آرون در یک پست اینستاگرامی در ماه دسامبر نوشت: “کوچولو ما خیلی دوستت داریم.” “بی صبرانه منتظر دیدنت  هستم.”

پال ستاره 42 ساله Westworld و پارسکیان  35 ساله یکی از بنیانگذاران کمپین مهربان،در فوریه 2018 صاحب اولین فرزند، دختری به نام استوری آنابل، شدند و لورن پارسکیان  در اینستاگرام نوشت: “هیچ کلمه ای وجود ندارد که بتواند آنچه را که در قلبم اتفاق افتاده توضیح دهد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا