سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

حضور جسیکا چستین در اولین اکران فیلم فلش

سال‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه جسیکا چستین نقش مخفیانه‌ای در فیلم فلش دارد و او به تازگی برای اکران فیلم حضور یافته است. پس آیا شایعات صحت دارند؟!

این بازیگر برنده جایزه اسکار دوشنبه شب (12 ژوئن) در مراسم اکران در لس آنجلس روی فرش قرمز حضور داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که جسیکا نقش مخفیانه ای در این فیلم به عنوان «فلش معکوس» دارد. هنوز هیچ خبری در مورد صحت این شایعات وجود ندارد، بنابراین باید منتظر اکران این فیلم در آخر هفته باشید!

جسیکا با کارگردان فیلم اندی موشیتی و خواهرش باربارا که تهیه کننده فیلم بودند روی فرش رفت. البته این احتمال وجود دارد که شاید او فقط  برای حمایت از دوستانش به روی فرش  باشد.

بهترین دوست جسیکا جس ویکسلر نیز در این مراسم حضور داشت!

این یک تعطیلات آخر هفته برای جسیکا بود زیرا او نمایش خود را در برادوی A Doll’s House در روز شنبه تعطیل کرد و سپس در مراسم اهدای جوایز تونی به عنوان نامزد در روز یکشنبه شرکت کرد.

کریس همسورث در اکران «Extraction 2» در نیویورک از حمایت برادران لیام و لوک برخوردار شد.

کریس همسورث برای آخرین نمایش Extraction 2 به فرش قرمز بازگشته است

این بازیگر 39 ساله روز دوشنبه (12 ژوئن) در مرکز لینکلن در شهر نیویورک در کنار بازیگران دیگرش اولگا کوریلنکو، آدام بسا، دانیل برنهاد، گلشیفته فراهانی، تورنیک گوگریچیانی، مارتا کوزیاشویلی، مریم کوزیاشویلی، پا گذاشت. تهیه کننده آنتونی روسو و کارگردان سام هارگریو.

سام سپس اضافه کرد: “او فقط یک چهره زیبا و بدنی عضلانی نیست. او عمق روحی دارد که [روی صفحه] واقعا قدرتمند است.”

در آخر هفته، السا پاتاکی همسر کریس در اولین نمایش در برلین شرکت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا