سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

افرا ساراچ اوغلو پیشنهادهای زیادی برای سریال دریافت کرد، اما انتخاب او همه را شگفت زده کرد!

افرا ساراچ اوغلو یکی از تحسین برانگیزترین بازیگران زن نسل جوان ترکیه اخیراً مورد علاقه تهیه کنندگان قرار گرفته است. ساراچ اوغلو که کم کم تجربه کسب کرده و در پروژه های موفقش نامی برای خودش دست و پا کرده ، خود را آماده می کند تا به زودی به تلویزیون بازگردد.

افرا ساراچ اوغلو آخرین بار در سریال تلویزیونی Öğretmen (معلم) که از شبکه فاکس تی وی پخش شد بازی کرد. او قبل از این سریال با چاگاتای اولوسوی در سریال Yeşilçam که توسط کارگردان معروف چاگان ایرماک برای پلتفرم دیجیتال BluTV فیلمبرداری شده بود، نقش اول را بازی کرد. افرا ساراچ اوغلو با بازی در داستانی که در دهه 60 در یشیلچام اتفاق می‌افتد، مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

این بازیگر جوان در کنار نورگل یشیلچای در فیلم İkinci Shans (فرصت دوم)  هم بازی کرد.

در این میان بسیاری از تهیه کنندگان مشهور نقش های اصلی سریال های بلندپروازانه تلویزیونی را به افرا ساراچ اوغلو پیشنهاد دادند. افرا ساراچ اوغلو در میان تمام پروژه های پیشنهادی  سریال Antepli را ترجیح داد.
در روزهای آینده بیشتر خواهیم فهمید که چرا ساراچ اوغلو ممکنه  این سریال را انتخاب کرده باشد. با این حال، کسانی که این بازیگر را از نزدیک دنبال می‌کنند، می‌بینند که او سعی می‌کند نقش‌های متفاوتی را انتخاب کند که به‌شدت قابل توجه و چالش برانگیز هستند

افرا ساراچ اوغلو که در سریال Kardeş Çocukları (خواهرزاده ها ) همه را غافلگیر کرد، در آن زمان با بازی موفقش صحبت های زیادی در موردش مطرح شد. او همچنین با بازی در سریال تلویزیونی Öğretmen ( معلم ) که 12 قسمت به طول انجامید و نقش یک دختر دبیرستانی را بازی می کرد، بسیار محبوب بود.

نقش افرا ساراچ اوغلو در سریال Antepli کنجکاوی همه را برانگیخته . اگرچه فعلاً معلوم نیست چرا این سریال را انتخاب کرده، اما گمان می رود این بازیگر جوان این انتخاب را انجام داده تا قدمی دیگر در عرصه بازیگریش بردارد.
ساراچ اوغلو از سریال هایی مانند عشق پنهانی , حکیمه خانم  پیشنهاداتی دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا