سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

انتقاد لی لی راینهارت از کیم کارداشیان به خاطر رژیم سختش برای مت گالا 2022

لی لی راینهارت به شدت از کیم کارداشیان به دلیل رژیم غذایی سختی که بخاطر پوشیدن لباس مرلین مونرو برای مت گالا 2022 گرفته بود ، انتقاد کرد.

راینهارت، 25 ساله، سه شنبه در استوری اینستاگرامش  نوشت “برای راه رفتن روی فرش قرمز در ماه گذشته کربوهیدرات نخورده اید … همه اینها برای اینکه در یک لباس جا بشید؟” علنا داری اعتراف می کنی بخاطر مت گالا به خودت گرسنگی دادی در حالی که میدونی میلیونها نفر مزخرفاتت را گوش می کنند
ستاره «ریوردیل» که اسم کارداشیان را نبرد،گفت که دیگر از این سلبریتی‌های احمقی که همه  تصورشون حول بدنشان میچرخه حمایت نکنید.

اظهارات راینهارت تنها یک روز پس از آن گفته شد که کارداشیان، 41 ساله، به ووگ گفت که در کمتر از یک ماه، 16 پوند وزن کم کرد تا لباس نمادینی را که مونرو برای خواندن «تولدت مبارک» برای جان اف کندی در سال 1962 پوشیده بود، بپوشد.

ستاره «کارداشیان ها» گفت: «این مثل آماده شدن برای یک نقش بود.

پس از این مراسم بزرگ، کارداشیان ویدئویی از یک بوفه بزرگ دونات و پیتزا را به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که هیجان‌زده هست چون «گرسنه» بوده و نزدیک به یک ماهه که کربوهیدرات یا شکر نخورده است.

کارداشیان لباس مونرو را از Ripley’s Believe It or Not قرض گرفت! موزه ای که در سال 2016 “گران ترین لباس جهان” طراحی شده توسط ژان لوئیس را به قیمت 4.8 میلیون دلار خریداری کرد. به این ترتیب، ریپلی اجازه نمی دهد کارداشیان لباس را تغییر دهد و به همی علت او با رژیم های غذایی و ورزش شدید خودش را تغییر داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا