سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ پخش فصل پنجم «Cobra Kai» همراه با تیزر

طرفداران سریال کبرا کای پنجشنبه شب وقتی نتفلیکس تاریخ پخش فصل پنجم را اعلام کرد، غافلگیر شدند. همراه با این خبر، تیزر قصل پنجم هم منتشر شد. فصل پنجم سریال  Cobra Kai در 9 سپتامبر به طور انحصاری در نتفلیکس پخش می شود.

تیزر سریال برای اولین بار در رویداد Cobra Kai: Live & Bad Ass، که بخشی از Netflix Is A Joke: The Festival در لس آنجلس بود، نمایش داده شد.

به نظر می‌رسد که فصل پنجم بلافاصله پس از پایان فصل گذشته هست که داستان جان کریس (مارتین کوو) در زندان و دوستی که به دشمنش  تبدیل‌شده ، تری سیلور (توماس ایان گریفیث)  را بازسازی کرده و گسترش می‌دهد.

در همین حال، دنیل لاروسو (رالف ماکیو) و چوزن توگوچی (یوجی اوکوموتو) با هم متحد می شوند تا یک بار و (شاید) برای همیشه سیلور را پایین بیاورند. در میان همه اینها، جانی لارنس (ویلیام زابکا) و پسرش، رابی کین (تانر بوکانان) به دنبال میگل دیاز (Xolo Maridueña) می روند که برای پیدا کردن پدر بیولوژیکیش به مکزیک سفر کرده است.

تریلر فصل پنجم سریال  «Cobra Kai» را از اینجا تماشا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا