سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

طبق گفته های ادا اجه، مدت زمان زیادی طول می کشد تا سریال یاساک الما برگردد

ادا اجه که با سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) جهش شغلی بسیار خوبی داشت، با شخصیت ییلدیز ، جایگاه ویژه ای در قلب میلیون ها طرفدار دارد…این سریال مهم ترین پروژه زندگی او محسوب می شود.

در حالی که انتظار می رفت فصل گذشته آخرین فصل باشد سریال Yasak Elma که با تقاضای شدید مخاطبان ادامه پیدا کرد، در فصل پنجم امتیاز بسیار خوبی دریافت کرد و تصمیم بر این شد که فصل ششم این پروژه  هم فیلمبرداری شود. ادا اجه هم  این پیام را به طرفداران سریال داد که فصل آینده با هم خواهند بود.

ادا اجه یکی از افرادی بود که در جلسه ای شرکت کرده که دیزنی پلاس نام های معروف ترکیه را گرد هم آورد. این بازیگر به زودی شروع به شرکت در پروژه های مختلف برای پلت فرم دیزنی پلاس خواهد کرد. او در مورد یاساک الما، گفت که تعطیلات تابستانی 4 ماه طول خواهد کشید.

اجه با بیان اینکه  فینال فصل  در 13 ژوئن پخش می شود، گفت:  سیب ممنوعه ادامه دارد، من سر صحنه فیلمبرداری هستم. فصل ششم وجود دارد، در حال حاضر در تلاش هستیم تا فصل را کامل کنیم. یاساک الما در 13 ژوئن به پایان می رسد. بعد حدود 4 ماه مرخصی داریم.

این بازیگر با این صحبت ها عنوان کرد که یاساک الما در فصل تابستان 4 ماه استراحت خواهد کرد. این یعنی که این سریال ساخت فصل ششمش را در اواسط اکتبر آغاز خواهد کرد. به عبارت دیگر، در حالی که دوره تابستان در سال های گذشته 3 ماه یا کمی کمتر بود، امسال تعطیلات تابستانی کمی بیشتر طول می کشد.

حتی اگر اجه برنامه ریزی را به طور کامل توضیح ندهد، اگر وقفه 4 ماهه تخمین زده شود، طرفداران یاساک الما باید مدت زیادی منتظر فصل ششم باشند.

ادا اجه هنوز نمی داند که آیا می تواند برای دوره تابستان تعطیلات داشته باشد یا خیر. طرفداران مشتاقانه منتظرند که این بازیگر چه کاری  می خواهد برای دیزنی پلاس انجام دهد که منتظر مشخص شدن برنامه ریزی کاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا