سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

پارتنر مریم اوزرلی در سریال Ru کیست؟

آماده سازی سریال Ru با بازیگر موفق مریم اوزرلی که با شخصیت خرم سلطان در سریال The Muhteşem Yüzyıl  به طور ناگهانی مورد توجه طرفداران ترک قرار گرفت،پس از وقفه ای طولانی شروع می شود.

. این سوال پیش اومده که پارتنر جوان مریم اوزرلی در سریالی که داستان عاشقانه ای خارق العاده را روایت می کند،  چه کسی خواهد بود.

سریال Ru یکی از پروژه های جدیدیه که مدیاپیم  برای دیزنی پلاس آماده می کند و مریم اوزرلی نقش اصلی را بازی میکند. این سریال داستان عشق یک زن میانسال و مردی بسیار جوانتر از او را روایت میکند، قبلاً اعلام شده بود که پارتنر اوزرلی مرت یازیجی اوغلو خواهد بود. اما یازیچی اوغلو مجبور شد پروژه را ترک کند که فیلمبرداری به تعویق افتاد چون با زمان پروژه های دیگر او تداخل داشت .

بازیگر نقش اول مرد در سریال Ru، که برای رفتن به صحنه فیلمبرداری روز شماری می کند، هنوز مشخص نیست. طرفداران بسیار کنجکاوند که چه کسی در مقابل مریم اوزرلی به عنوان پارتنر جوانش ظاهر می شود. عشق در سریال Ru در حال آماده شدن برای تابو شکنیست .

در سریال تلویزیونی Ru که در منطقه اورلا ازمیر فیلمبرداری خواهد شد، عشق خارق العاده ریان که رستوران RU را با همسرش اداره می کند، با اوزر که مادرش بیمار سرطانیه  همه را به چالش می کشد. در مدت کوتاهی گفته خواهد شد برخورد ریان و اوزر داستان را به کلی تغییر می دهد. این زوج که اختلاف سنی زیادی  دارند، به یکدیگر علاقه مند می شوند و عشقی به وجود می آید که تابوشکنی را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

بازیگران چیره دست شوال سام (Shevval Sam )و Zafer Algöz (ظفر الگوز) دیگر نام های مورد توافق برای سریال Ru هستند. عوامل به دنبال بازیگر جوانی برای بازی در  شخصیت اوزر هستند.

مریم اوزرلی پس از پنج سال با سریال Ru دوباره در مقابل هوادارانش ظاهر می شود که در آن نقش زنی را بازی می کند که رویاهایش را دنبال می کند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا