سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آستین باتلر ستاره «الویس» نصیحتی را که از رامی مالک در مورد بازی در یک فیلم زندگینامه ای موزیکال گرفته به اشتراک می گذارد.

فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای سلبریتی‌ها همیشه برای بازیگری که این نقش را برعهده می‌گیرد، وظیفه سنگینیه مخصوصا اگر سوژه یک خواننده محبوب و نمادین باشد که حتی پس از مرگ نابهنگامش  مشهورتر هم شد.

. بنابراین جای تعجب نیست که آستین باتلر زمانی که برای بازی در نقش الویس پریسلی در فیلم زندگینامه پریسلی به کارگردانی باز لورمن انتخاب شد، بیش از حد استرس داشت.

باتلر درباره فیلم  الویس که در 24 ژوئن در سینماها اکران می‌شود، میگوید : «اضطراب داشتم و می‌ترسیدم که جلوی افراد زیادی اجرا کنم.» من از این ایده وحشت داشتم.”

باتلر درباره این اضطرابش با همکارش رامی مالک  مشورت کرد: رامی مالک،  در سال 2019 برای بازی در نقش فردی مرکوری، خواننده گروه کوئین در فیلم Bohemian Rhapsody برنده جایزه اسکار شد.

او به باتلر  گفت «می‌دونی چیه؟» آن روزها احتمالاً به روزهای مورد علاقه ات تبدیل خواهند شد.

باتلر می گوید او نمی‌توانست بیشتر از این درست بگه.. من هر بار قبل از رفتن به آنجا می‌ترسیدم… اما الویس هم این را گفت. آن دو آهنگ اول را، وقتی زدی و متوجه شدی خوبه میفهمی همه چیز اوکیه.”

او ادامه داد: «بعد آن ارتباط را احساس می کنی و حس می کنی که چگونه می توانی با تماشاگر بازی کنی. روزهایی بودند که نمی‌خواستم آن روز تمام شود.»

این اجرا نه تنها خانواده واقعی پریسلی، بلکه تام هنکس، بازیگر برنده اسکار  که در نقش مدیر قدیمی الویس، سرهنگ تام پارکر را بازی می کند، شگفت زده کرد.

باتلر حتی فاش می کند که قبل از تست بازیگری شروع به مطالعه در این باره کرده است! او به اشتراک می‌گذارد: «من طوری رفتار کردم که انگار قبلاً این کاره بودم. پیانو و آواز .

پس از دریافت این نقش، باتلر با تیم های با استعداد الویس، آرایش مو، گریم و پروتز، تلاش بیشتری کرد.

“این به شدت کمک می کند. وقتی در آینه نگاه می کنید و تغییرات را می بینید.” “این به شما احساس متفاوتی می دهد. واقعاً اینطوره.”

الویس در 24 ژوئن در سینماها اکران می شود.

جدیدترین تریلر این فیلم را از اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا