سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین بیبر می گوید پس از تشخیص سندرم رمزی هانت، خوردن غذا برایش سخت تر شده

جاستین بیبر طرفدارانش را در مورد بیماری که دچار شده به روز می کند.

این خواننده در 10 ژوئن به اشتراک گذاشت که به سندرم رمزی هانت مبتلا شده  و نیمی از صورتش فلج شده است که باعث شد کنسرت هایش را برای استراحت و بهبودی لغو کند.

او تصریح کرد:  این ویروس به عصب گوش و اعصاب صورتم حمله کرده و باعث فلج شدن صورتم شده است. همانطور که می بینید، این چشمم پلک نمی زند. من نمی توانم در این طرف صورتم لبخند بزنم. این سوراخ بینی تکان نمی خورد.

حالا، او یکی از علائم چالش برانگیز بیماریش را به اشتراک می گذارد. جاستین در استوری اینستاگرامش نوشت: “غذا خوردن برام کم کم سخت تر می شود، که خیلی ناراحت کننده هست.” او افزود: لطفا برای من دعا کنید.

جاستین در پست قبلیش به طرفدارانش گفته بود که در حال انجام “تمرینات صورته”  تا سعی کند صورت خودش را “به حالت عادی” برگرداند.

این خواننده 28 ساله گفت: “ما نمی دانیم چقدر زمان خواهد برد، اما خوب خواهد شد.” “من امید دارم و به خدا توکل می کنم. اطمینان دارم که همه اینها حکمتی دارد ولی الان نمیدونم که چیه، اما در این مدت استراحت خواهم کرد.”

پس از اینکه جاستین خبر بیماریش را اعلام کرد، همسرش هیلی بیبر در استوری اینستاگرامش برای نشان دادن حمایت از همسرش نوشت: «دوستت دارم عزیزم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا