سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

نتفلیکس تیزر فصل دوم سریال «بازی مرکب» را با عروسک چراغ قرمز، چراغ سبز منتشر کرد: «یک بار دیگر برای یک دور جدید به ما بپیوندید»

نتفلیکس تیزر کوتاهی از فصل دوم سریال درام پرطرفدارش «بازی مرکب» “Squid Game,”  را به همراه پیامی از سوی خالق، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی هوانگ دونگ هیوک منتشر کرده که جزئیات مربوط به بازگشت شخصیت‌ها برای فصل دوم را منتشر کرده است.

12 سال طول کشید تا فصل اول «بازی  مرکب» در سال گذشته ساخته شود. اما ۱۲ روز طول کشید تا «بازی مرکب» به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود.» در بیانیه کارگردان هوانگ آمده است : به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «بازی مرکب»، فریاد بزرگی برای طرفداران در سراسر جهان هست. از اینکه سریال ما را تماشا کردید و دوست داشتید سپاسگزاریم.»

در بیانیه هوانگ بخشی از داستان برای فصل بعد نشان داده شد  که قهرمان داستان سونگ گی‌هون (لی جونگ جائه) و آنتاگونیست نقاب‌دار (لی بیونگ‌هون) هر دو بازخواهند گشت.در پایان بیانیه آمده است: «یک بار دیگر برای یک دور جدید به ما بپیوندید.

فصل دوم سریال “بازی مرکب” پس از موفقیت فوق العاده این سریال کره ای در نتفلیکس اساساً یک تصمیم قطعی بود.  فصل اول در چهار هفته اول انتشارش در پاییز گذشته، 1.65 میلیارد ساعت تماشا داشت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا