سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

تام باربر “Tom Barber” به طورناگهانی “House BB” رو ترک میکنه……

برادر بزرگ هم خونه ، تام باربر “Tom Barber” گفته که در این روز های قبل از پایان کار به دلیل اسکن مغزی برنامه رو ترک میکنه.
در آخرین قسمت برنامه که جمعه شب در بیست و نهم جولای پخش شد، تام باربر “Tom Barber” در صحبت هاش توضیح داد که :« من واقعا اینجارو و خصوصا هم خونه ایم کیران لی رو خیلی دوست دارم و وقتی که در هر مرحله ای احساس ناتوانی میکردم ،اون بهم امید میداد. من الان به خاطر اسکن مغزی و عفونت گوش و تنگالیت از اینجا برم .»
این خبر بیماری تام باربر “Tom Barber” مثل یک سوپرایز بزرگی در میان طرفدار ها صدا کرد، و ببیندگان این مجموعه گفتن واقعا کار ادیت کارها بی نظیر بود که ما اصلا غیبت تام باربر “Tom Barber” رو در برنامه حس نکردیم….
یه سری نظرها به این شکل بود….
«من اصلا نمیتونم باور کنم همچین اتفاقی افتاده…همه چیز که خیلی نرمال پیش میرفت،من هنوز تو شوک هستم!!….»
«تام باربر”Tom Barber” به خاطر اسکن مغزی میره؟!!!»
«چرا همچین جریانی رو تا حالا مخفی کرده بودن؟؟!!!….»
«اون واقعا مریضه و میخواد از برنامه بره و دیگه ما اون رو نمیبینیم!!؟…»
در کل شاید بسیاری از دونستن این قضیه متعجب نشدن ….بعد اینکه اِما ویلیز جایگاه پنجم رو اعلام کرده بود. تام باربر “Tom Barber” در جایگاه چهارم از مسابقه خارج شد.
دبورا آگبولا در مقام سوم بازی خودش رو به پایان رسوند و رف کورین به عنوان دونده انتخاب شد و ایزابل واربورتون به عنوان برنده مبلغ شصت و پنج هزار پوند رو به خانه میبره.
ایزابلا در واکنش به این اتفاق گفت که :« من هنوز هم نمیتونم باور کنم ،من الان اعتماد به نفس بیشتری دارم و خانواده ام به من افتخار میکنن.»
این ممکنه به عنوان پایان این سری باشه ،اما بیننده ها میتونن از سه شنبه یکم آگوست منتظر سری جدید این برنامه باشن.

BB_TomAndKieranTom-Barber-Big-Brother-814234706e39f1f682232287cfa7bf18649ee0c1b96836cec026a649519f3b0b839b85

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا